نماینده مرودشت تاکید کرد که به دلیل نبود محدودیت های سختگیرانه موج کرونا روز به روز بزرگ تر شده و افراد بیشتری را با این بیماری درگیر می کند.
کد خبر: ۹۱۱۳۷۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴ 23 October 2020
به گزارش تابناک فارس: جلال رشیدی کوچی با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت حداکثری دورکاری کارمندان و پرهیز از سفرهای غیر ضروری، بیان کرد: متاسفانه این روزها آمار مبتلایان به کرونا و مرگ و میر آن در کشور یکته تازی می کند. یکسری از محدودیت ها از سوی مسئولان و متولیان امر اعمال شده است اما در عمل می بینیم که این محدودیت ها نمی تواند با این موج کشنده کرونا مقابله کند.
 
وی در ادامه اظهار کرد: در ابتدای شیوع این بیماری از آنجا که محدودیت های سخت گیرانه تری اعمال شده بود توانستیم بر موج اول این بیماری غلبه کنیم. اما این روزها بنظر می رسد که مردم به نوعی این بیماری را جدی نگرفته اند و هر روز شاهد ترددهای بی شماری در سطح شهرها هستیم.
 
نماینده مردم مرودشت در مجلس تصریح کرد: متاسفانه روزانه مردم به طور عادی به سرکار می روند حال چه در بخش دولتی و چه در بخش خصوصی و در بازار شهرها تردد می کنند. اگر این روند ادامه یابد باید به این آمارها عادت کنیم. از نظر بنده باید دو هفته دستور العمل های سختگیرانه ای ابلاغ شده و محدودیت های سخت گیرانه ای اعمال شود.
 
رشید کوچی در پایان تاکید کرد: ما انتظار داشتیم این موج زودتر از این ها پایان یابد اما به دلیل نبود محدودیت های سختگیرانه این موج روز به روز بزرگ تر شده و افراد بیشتری را با این بیماری درگیر می کند. باید دو هفته محدودیت های سخت گیرانه ای در کشور اعمال شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار