مدیر فرودگاه بین المللی شهدای شهرستان لامِرد فارس، از راه‌اندازی اولین تاکسی هوایی ایران در لامرد خبر داد و گفت: همایش مدیران فرودگاه‌های جنوب کشور در لامرد به منظور توسعه هوانوردی عمومی برگزار شد و سه دستاورد مهم برای منطقه که از جمله آن راه‌اندازی اولین تاکسی هوایی ایران در شهرستان لامرد بود، داشت.
کد خبر: ۹۱۱۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸ 24 October 2020

تابناک فارس به نقل از برنا:سهراب عزیزی با بیان اینکه ظرفیت هر تاکسی هوایی لامرد 6 نفر است تصریح کرد: دو تاکسی هوایی اختصاصی برای فرودگاه بین المللی شهدای لامرد خریداری شده است که ان شاالله در ماه های آینده به این فرودگاه اضافه خواهند شد؛ تاکسی های هوایی لامرد آماده ارائه خدمات به اقشار مختلف جامعه در هر مکان(پرواز های داخلی و خارجی) و زمان هستند.
این مقام مسئول با اشاره به افتتاح مرکز آموزش خلبانی هواپیمای لایت در لامرد فارس، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به حرفه خلبانی میتوانند با مراجعه به فرودگاه بین المللی شهدای لامرد برای شرکت در کلاس های آموزشی مربوطه نام نویسی کنند؛ این کلاس های آموزشی در بهمن ماه سال جاری آغاز به کار خواهند کرد‌.
عزیزی ادامه داد: سومین خبر خوب برای مردم عزیز منطقه، افتتاح دومین شعبه باشگاه هواپیمای تفریحی فوق سبک در شهرستان لامرد با 10 فروند هواپیما است؛ علاوه بر این امیدواریم افزون بر پروازهای لامرد به مقصد شیراز، تهران، دبی، جزیره سیری و بندرعباس، پرواز لامرد_دوحه نیز داشته باشیم که درحال انجام اقدامات اولیه برای شکل گیری این مهم هستیم.
وی در پایان با اشاره به ارائه خدمات فرودگاه بین المللی لامرد به بیماران اورژانسی در قالب آمبولانس هوایی بیان کرد: درصورتی که همشریان عزیز نیاز به استفاده از آمبولانس هوایی داشتند می‌توانند بلافاصله با شماره ٠٧١٥٢٧٢٠٠٩٤ تماس گرفته و از خدمات آمبولانس هوایی فرودگاه بین المللی لامرد استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار