بسیاری از مواد غذایی تنها برای گروه خاصی از افراد مناسب هستند و در سایر افراد اثرات نامطلوبی دارند.
کد خبر: ۹۱۱۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۰ 24 October 2020

تابناک فارس به نقل از برنا: انواع زیادی چای در جهان وجود دارد که فواید مختلفی دارند و با دارابودن رایحه‌های مختلف سلیقه‌های متفاوتی را به خود جذب می‌کنند.

بر طبق نظر متخصصان طب سنتی، رژیم غذایی و نوع گروه خونی رابطه مستقیمی با یکدیگر دارند و دانستن این مطلب که گروه خونی شما چیست می‌توانید به شما در انتخاب موادغذایی مناسب کمک کند. به طور کلی ۸ گروه خونی در بین افراد جامعه وجود دارد که ۴ گروه اصلی A، B، O و AB هر کدام به ۲ دسته مثبت و منفی تقسیم می‌شوند.


چای مناسب برای افراد با گروه خونی O

افراد دارای این گروه خونی ممکن است مستعد ابتلا به مشکلات معده باشند که می‌تواند به صورت ریفلاکس اسید معده ظاهر شود. برای کمک به تسکین و مبارزه با این بیماری، باید چایی مانند چای زنجبیل بنوشید که این عارضه را کاهش دهد. همچنین می‌توانید با یک فنجان چای سبز اثر بی نظیر این نوشیدنی را بر مشکلات گوارشی تجربه کنید.

چای مناسب برای افراد با گروه خون A

افراد دارای این گروه خونی افراد بسیار تحلیل گر، عاطفی و معمولا بسیار آسیب پذیر و مستعد استرس هستند. این به این معناست که سطح بالاتری از کورتیزول (هورمون استرس) در آن‌ها وجود دارد. بنابراین، یکی از چای‌های خوب برای کمک به آرامش اعصاب در این افراد، چای آویشن است. همچنین چای گل یاس و گل همیشه بهار برای این افراد بسیار مناسب هستند.

چای مناسب برای افراد با گروه خونی B

افراد با این گروه خونی غالباً لجباز، تنبل و لاغر به نظر می‌رسند و متابولیسم کندی دارند. این افراد مستعد ابتلا به بیماری‌های خود ایمنی، چاقی هستند و اغلب از خستگی مزمن و خواب نامنظم رنج می‌برند.
بهترین و سالمترین چای برای این افراد چای سبز است. همچنین چای سیاه بدون هیچگونه افزودنی برای این افراد توصیه می‌شود.

مناسب‌ترین چای برای افراد گروه خونی AB

گروه خونی AB کمیاب است و تنها ۴ ٪ از افراد این گروه خونی را دارند. نوشیدنی‌های کافئین دار مانند قهوه و چای سیاه برای این افراد توصیه نمی‌شود و بهتر است این افراد چای سبز، نعناع و پونه بنوشند.

برچسب ها: گروه خونی ، چای
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار