کرونا در شهرستان فسا طغیان کرده است و تاکنون ۴۴۰۰ نفر در این شهرستان به کرونا مبتلا شدند.
کد خبر: ۹۱۱۷۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰ 25 October 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:معاون استاندار و فرماندار ویژه فسا گفت: به علت رشد چشمگیر اپیدمی کرونا و مرگ و میر ناشی از آن دورکاری یک سوم از کارکنان اداره‌ها و سازمان‌های دولتی شهرستان فسا نیز از روز دوشنبه پنجم آبان‌ماه آغاز می‌شود.

آرگیو افزود: بر همین اساس طبق این دستورالعمل رستوران‌ها، فست فود‌ها، آرایشگاه‌های زنانه، تالار‌ها، اماکن ورزشی، مساجد، آرامستان‌ها تعطیل و برگزاری مراسم جشن و عزا در این شهرستان برگزار نمی‌شود.

رئیس ستاد کرونای شهرستان فسا ادامه داد: تعطیلی کامل مدارس کاهش تردد و خیابان گردی و بازار گردی در شهر و اجتناب از تجمع در معابر عمومی و سایر مکان‌ها به مدت یک هفته از دیگر برنامه‌های ستاد مبارزه با بیماری کرونا است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی فسا نیز امروز را یک روز سیاه کرونایی در فسا اعلام کرد و گفت: شناسایی ۹۹ نفر بیمار مثبت متاسفانه تاکنون بیش از ۴۴۰۰ نفر در شهرستان فسا به کرونا مبتلا شدند.

خالقی افزود: با فوت ۲ نفر دیگر از مبتلایان به کرونا در فسا تعداد درگذشتگان به ۳۸ نفر رسید و ۳۱۵۰ نفر نیز بهبودی قطعی یافته اند و تعداد ۱۲۲۰ بیمار مثبت کرونا نیز در قرنطینه خانگی و یا بستری هستند.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰ کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

برچسب ها: کرونا ، مبتلایان ، فسا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار