ارجمند از شناسایی ۴۴ بیمار جدید کرونایی در شهرستان جهرم خبر داد و گفت: با افزوده شدن این تعداد بیمار جدید، شمار مبتلایان به کرونا در جهرم به چهار هزار و ۶۱۳ نفر افزایش پیدا کرد.
کد خبر: ۹۱۱۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵ 25 October 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان:«سید مجید ارجمند» با اشاره به تداوم قرمز بودن وضعیت شهرستان جهرم از حیث شیوع بیماری کرونا، گفت: شناسایی 44 بیمار جدید کرونایی، آخرین وضعیت شهرستان جهرم از بیماری کرونا را شامل می شود.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: روز گذشته تعداد 61 نمونه آزمایشگاهی در شهرستان جهرم مورد بررسی قرار گرفت که نتیجه آن شناسایی 44 بیمار جدید بود.

 

وی از رسیدن بیماران مبتلا به کرونا در جهرم به سه هزار و 609 مورد خبر داد و اظهار کرد: این در حالی است که در بخش «کردیان» تعداد 161 نفر و در بخش «سیمکان» نیز 115 نفر تا کنون به این بیماری دچار شده اند.

 

ارجمند آمار شهرستان خفر در ابتلا به کووید19 را در مجموع 368 نفر عنوان کرد و گفت: از این تعداد، 22 بیمار جان خود را از دست داده است.

 

وی همچنین به شمار بیماران غیر بومی که برای درمان به مراکز درمانی شهرستان جهرم مراجعه کرده اند اشاره کرد و اظهار داشت: تا کنون تعداد 358 نفر بیمار مبتلا به کرونا از اهالی دیگر شهرهای استان فارس با مراجعه به مراکز درمانی شهرستان جهرم مورد مداوا قرار گرفته اند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به بیماران بهبود یافته کرونایی نیز گفت: تا روز گذشته تعداد سه هزار و 763 بیمار مبتلا به کرونا در شهرستان جهرم به بهبودی کامل رسیده و از قرنطینه خانگی خارج شده اند.

 

وی با اشاره به اینکه در مجموع تعداد کل بیماران کرونایی در شهرستان جهرم به چهار هزارو ۶۱۳ نفر رسیده است، اضافه کرد: این در حالی است که تعداد 850 بیمار در قرنطینه خانگی، طول دوران درمان خود را سپری می کنند.

 

ارجمند با اشاره به اینکه نمونه گیری روزانه از بیماران مشکوک به کرونا، عنوان کرد: در مجموع تا کنون تعداد 12هزار و 580 نمونه از بیماران گرفته شده که حدود پنج هزارمورد آن مثبت بوده است.

 

وی تعداد کل بیماران بستری در بخش کرونا بیمارستان پیمانیه شهرستان جهرم را 39 نفر اعلام کرد و اظهار داشت: از این تعداد، ۳۱ بیمار در بخش های عمومی و هشت بیمار در بخش آی سی یو بستری هستند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم همچنین از ترخیص سه بیمار از بیمارستان پیمانیه خبر داد و گفت: روز گذشته 6 بیمار جدید در بخش کرونا این بیمارستان پذیرش شدند.

 

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه کرونا در چند روز گذشته تلفاتی را در شهرستان جهرم به همراه نداشته است، اذعان کرد: در مجموع تعداد فوتی های ناشی از کرونا در جهرم و خفر 89 نفر بوده است.

 

برچسب ها: کرونا ، جهرم ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار