نماینده شیراز گفت: ما باید شرایط مسئولیت پذیری در کشور را به سمتی ببریم که فرد حس کند قرار است پا روی میدان مین بگذارد قطعا افرادی باید مسئولیت بپذیرند که حداقل‌های لازم را برای عمل به وظایف خود داشته باشند لذا این اقدام قوه قضاییه می‌تواند سره را از ناسره جدا کند.
کد خبر: ۹۱۱۹۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶ 26 October 2020

به گزارش تابناک فارس: جعفر قادری گفت: ابلاغ دستورالعمل نحوه مقابله با ترک وظایف قانونی مدیران و کارمندان اقدام بسیار ارزشمندی است.

عضو ‌کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات‌  تاکید کرد: همانطور که ما برخی افراد را مورد تشویق قرار می‌دهیم باید با برخی افراد که به واقع عهده‌دار مسئولیتی هستند و به مسئولیت خود عمل نمی‌کنند برخورد کنیم.
 
این نماینده مجلس تصریح کرد: فرد مسئول یا نباید مسئولیتی را قبول کند و یا اینکه اگر مسئولیتی قبول کرد باید به وظایف و مسئولیت‌هایش عمل کند، نباید اینطور شود که افراد بیایند پست‌ها و جایگاه‌ها را اشغال کنند و عملا اتفاق خاصی در امور جاری کشور رخ ندهد.
 
قادری گفت: ابلاغ دستورالعمل مقابله با ترک فعل مسئولین ارزشمند است و می‌تواند بسیاری از مشکلاتی که در کشور وجود دارد را رفع کند.
 
وی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات کشور در مسیر تعارفات و رودربایستی‌ها دنبال نمی‌شود، اظهار داشت: حتما باید تشکیلات و مجموعه‌های ثالثی برخی از ناکارآمدی‌ها را دنبال کند لذا قوه قضائیه می‌تواند پیگیر این موضوعات و مشکلات باشد.
 
این نماینده مجلس گفت: به عنوان مثال در برخی موارد تاخیر ناموجه مدیران در زمان اقدامات فوری و امدادی یا نحوه مدیریت سوانح و بلایای طبیعی تخلف است که باید در قالب این ابلاغیه با آن برخورد شود.
 
وی تاکید کرد: ما باید شرایط مسئولیت پذیری در کشور را به سمتی ببریم که فرد حس کند قرار است پا روی میدان مین بگذارد قطعا افرادی باید مسئولیت بپذیرند که حداقل‌های لازم را برای عمل به وظایف خود داشته باشند لذا این اقدام قوه قضاییه می‌تواند سره را از ناسره جدا کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار