رئیس پلیس فتا فارس از دستگیری عامل برداشت غیرمجاز اینترنتی از حساب بانکی پدر برای بازی‌های آنلاین در شیراز خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۰۹۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲ 26 October 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:سرهنگ حشمت سلیمانی رئیس پلیس فتا فارس درباره دستگیری عامل برداشت غیرمجاز اینترنتی در شیراز، اظهار کرد: با مراجعه مردی میانسال به پلیس فتا مبنی بر برداشت غیرمجاز ۱۲۰ میلیون ریال طی سه ماه از حساب بانکی‌اش، موضوع در دستور کار تیمی از کارشناسان قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در اقدامات اولیه کارشناسان این پلیس مشخص شد که متهم این مبالغ را صرف خرید در بازی‌های رایانه‌ای کرده است.

سرهنگ سلیمانی گفت: در بررسی‌های بیشتر مشخص شد متهم فرزند شاکی است و پس از هماهنگی با مقام قضائی او را دستگیر کردند.

او اضافه کرد: متهم در اعترافات خود بیان کرد اطلاعات کارت بانکی پدرم را در زمانی که برای پرداخت قبوض اقدام می‌کرد یادداشت و در فرصتی مناسب با خرید‌های اینترنتی که اکثراً خرید شارژ و خرید در بازی‌های یارانه‌ای بوده است مبلغ ۱۲۰ میلیون ریال از حساب او برداشت کردم.

رئیس پلیس فتا استان فارس به شهروندان توصیه کرد: هنگام انجام هرگونه تراکنش بانکی دقت کنند که اطلاعات بانکی آن‌ها در اختیار افراد دیگر قرار نگیرد.

این مقام سایبری از همه مردم خواست تا هشدار‌های پلیس فتا را جدی گرفته و در صورت مواجهه با موارد مشکوک، موضوع را سریعاً از طریق وب‌سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir (بخش ارتباطات مردمی) یا با شماره تلفن ۰۷۱۲۱۸۲۷۸۰۵ گزارش کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار