معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته، ۲۱ نفر در استان فارس بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده است، گفت: با احتساب این آمار مجموع جان باختگان مبتلایان به کووید ۱۹ در استان از ابتدا تاکنون به یک هزار و ۳۰۶ نفر رسید.
کد خبر: ۹۱۲۱۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۶ 26 October 2020

به گزارش تابناک فارس: عبدالرسول همتی، در خصوص آخرین آمار کلی کرونا در استان فارس در ۲۴ ساعت گذشته؛ دوشنبه پنجم آبان ماه، اظهار کرد: با شناسایی هزار و ۵۸۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان فارس تعداد کل مبتلایان این ویروس از آغاز شیوع کرونا به از ۷۹ هزار و ۱۹۳ نفر رسیده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به آمار کلی بهبودیافتگان کرونا در استان فارس، تصریح کرد: تاکنون ۶۶ هزار و ۱۸۷ نفر در این استان با بهبودی کامل از بیمارستان‌ها ترخیص شده یا از قرنطینه خانگی خارج شده‌اند.

وی با بیان اینکه در وضعیت کنونی یک هزار و ۳۴۳ بیمار مشکوک و دارای علامت کرونا ویروس در بیمارستان‌های استان فارس بستری هستند، ادامه داد: از این تعداد ۱۷۴ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

همتی اظهار کرد: تاکنون بیش از ۳۵۰ هزار آزمایش تشخیص کووید_ ۱۹ در استان فارس انجام شده است.

در آخرین آمار و اطلاعات اعلامی بیماری کرونا از سوی وزارت بهداشت استان فارس هم اکنون در وضعیت نارنجی (پرخطر) بیماری قرار دارد.

 

برچسب ها: کرونا ، شیوع ، بیماری ، قرنطینه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار