ستاد مدیریت دانشگاهی کرونا در استان فارس زنگ خطر تکمیل ظرفیت بخش‌های بیمارستانی ویژه کرونا را به صدار درآورد و درخواست همکاری ویژه بخش خصوصی داشت، در این نشست ستاد دانشگاهی مدیریت کروناویروس با اعلام زنگ خطر تکمیل ظرفیت بخش‌های بیمارستانی ویژه کرونا در فارس، پیرامون راهکار‌های جلب همکاری بخش خصوصی در این زمینه تبادل نظر و تصمیم گیری شد.
کد خبر: ۹۱۲۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵ 27 October 2020

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:تخت‌های مراکز درمانی مرجع کرونا در استان فارس دیگر جایی برای پذیرش این بیماران ندارند، هر روز بر شمار جان باختگان کرونا افزوده می‌شود.
ستاد مدیریت دانشگاهی کرونا در استان فارس زنگ خطر تکمیل ظرفیت بخش‌های بیمارستانی ویژه کرونا را به صدا درآورد و درخواست همکاری ویژه بخش خصوصی داشت، در این نشست ستاد دانشگاهی مدیریت کروناویروس با اعلام زنگ خطر تکمیل ظرفیت بخش‌های بیمارستانی ویژه کرونا در فارس، پیرامون راهکار‌های جلب همکاری بخش خصوصی در این زمینه تبادل نظر و تصمیم گیری شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این نشست با بررسی آخرین آمار ابتلا و بستری در استان که با افزایش میزان بیماران نیازمند بستری همراه بوده است، ظرفیت‌های ممکن برای افزایش تخت‌های بیمارستانی در استان و راهکار‌های تقویت همکاری بیمارستان‌های خصوصی را مورد بررسی قرار داد.
مهرزاد لطفی همچنین با توجه به افزایش موارد بستری در برخی شهرستان‌های استان، برنامه ریزی برای مدیریت این موضوع با همکاری مسوولان شهرستان‌ها را در دستور کار اعضای این ستاد قرار داد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیرازبا قدردانی از تلاش خستگی ناپذیر مدافعان سلامت طی هشت ماه گذشته، احساس مسوولیت و مشارکت مردمی در رعایت اصول بهداشتی را مهم‌ترین راهکار برون رفت از شرایط کنونی عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار