محمود رضایی کوچی از مجموع ۴۰۰ هزار واحد مسکنی که قرار است در قالب این طرح در کشور اجرا شود، سهم استان فارس بیش از ۴۸ هزار واحد است که ۲۳ هزار واحد در سطح استان، ۲۱ هزار واحد در شهر صدرا و حدود پنج هزار واحد نیز در لارستان اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۲۳۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴ 27 October 2020

تابناک فارس به نقل از ایرنا:محمود رضایی کوچی، افزود: از مجموع ۴۰۰ هزار واحد مسکنی که قرار است در قالب این طرح در کشور اجرا شود، سهم استان فارس بیش از ۴۸ هزار واحد است که ۲۳ هزار واحد در سطح استان، ۲۱ هزار واحد در شهر صدرا و حدود پنج هزار واحد نیز در لارستان اجرا خواهد شد.
وی ادامه داد: علاوه بر آغاز عملیات اجرایی ساخت یک هزار و ۱۲۰ واحد مسکونی برای معلمان استان در نیمه اردیبهشت ماه امسال در قالب اجرای برنامه اقدام ملی مسکن، در روز یکم آبانماه جاری نیز شاهد آغاز عملیات اجرایی هشت هزار و ۸۹۶ واحد مسکن در قالب این طرح در استان بودیم.
او اظهار داشت: برای اجرای این هشت هزار و ۸۹۶ واحد مسکونی، ۱۰۲ هکتار زمین در نظر گرفته شده است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس بیان کرد: به منظور رعایت اصول و مقررات ساخت و ساز در اجرای طرح اقدام ملی مسکن، سیستم‌های نظارتی پیش‌بینی شده که بر روند اجرا نظارت خواهند داشت تا نتیجه کار با کیفیت مطلوب تحویل متقاضیان شود.
رضایی کوچی، با بیان اینکه افزون بر ۵۰ درصد مسکن مهر فارس در دولت تدبیر و امید اجرا و تکمیل شده افزود: هفته گذشته یک هزار و ۹۵۹ واحد مسکن مهر استان به شکل ویدیو کنفرانس و توسط رییس جمهوری مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

برچسب ها: مسکن ملی ، سهم فارس ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار