دادستان شهرستان جهرم گفت:: از برگزاری هرگونه تجمع جلوگیری می‌کنیم و قبلاً هم اعلام شده که برگزاری مراسم ممنوع است و قطعاً برخورد قانونی صورت خواهد گرفت. مردم هم مراسم و تجمعات خانوادگی، جشن‌ها و عروسی‌ها را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.
کد خبر: ۹۱۲۴۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۰ 28 October 2020

تابناک فارس به نقل از مهر: عباس روستازاده در جلسه ستاد شهرستانی کرونا اظهار داشت: هیچکس نمی‌داند در کجا ویروس کرونا وجود دارد پس باید همه اصل را بر این مبنا بگذاریم که همه جا آلوده به این ویروس است.

وی افزود: از برگزاری هرگونه تجمع جلوگیری می‌کنیم و قبلاً هم اعلام شده که برگزاری مراسم ممنوع است و قطعاً برخورد قانونی صورت خواهد گرفت. مردم هم مراسم و تجمعات خانوادگی، جشن‌ها و عروسی‌ها را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

دادستان جهرم با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی افراد مبتلا به کرونا در سطح شهر رابه دادستانی معرفی کند، بیان کرد: بر اساس قانون عمل آنان اقدام علیه بهداشت عمومی محسوب می‌شود و با آنان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

روستازاده گفت: با وجود هشدارها همچنان شاهد ازدحام و تجمع در شهر هستیم و تعدادی از پارک‌ها چراغ آنان روشن است که باعث تجمع افراد می‌شود که باید گفت خاموشی چراغ پارک‌ها الزامی است.

وی بیان کرد: نظارت بر نانوایی‌ها بسیار مهم است و فروشگاه‌های بزرگ مانند هایپرمارکت ها باید بصورت جدی تحت نظارت قرار گیرند.

دادستان شهرستان جهرم با بیان اینکه با اصنافی که ماسک نزده و اصول بهداشتی را رعایت نمی‌کنند برخورد جدی می‌شود، ادامه داد: همچنین در هیچ اداره‌ای نباید ارباب رجوع بدون ماسک وارد شود.

روستازاده در پایان بیان کرد: رعایت اصول بهداشتی مانند استفاده از ماسک و توجه به تعداد مسافران از سوی رانندگان تاکسی الزامی است که در صورت عدم رعایت قطعاً برخورد خواهد شد.

کد خبر 5057682

برچسب ها: کرونا ، جهرم ، مبتلایان ، مراسم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار