مردم آباده در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس باید کمیسیون‌ محور باشد و ما نباید فقط در مجلس به فکر حرف زدن خودمان باشیم بلکه باید حرف‌های غیرکارشناسی در مجلس را کمتر کنیم.
کد خبر: ۹۱۲۷۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸ 28 October 2020
به گزارش تابناک فارس: رحیم زارع نماینده در جریان بررسی گزارش کمیسیون آئین‌نامه داخلی در مورد طرح اصلاح موادی از آئین‌نامه داخلی مجلس به عنوان نماینده موافق اظهار داشت: فعلا در شرایط فعلی نارضایتی‌هایی در بحث‌هایی که در مجلس می‌شود وجود دارد.
 
وی با بیان اینکه آزادی بیان مگر از تریبون مجلس است، گفت: اکنون کمیسیون‌های فرعی در مجلس حق اظهار نظری ندارند و به تصمیمات آنها هیچ ترتیب اثری داده نمی‌شود.
 
نماینده مردم آباده در مجلس تصریح کرد: تا کنون نمایندگان محترم هزار پیشنهاد دادند اما یکی از آنها هم رای نیاوره اگر طرح‌ها دو شوری شود پخته‌تر خواهد بود.
 
زارع تاکید کرد:‌با اصلاح موادی از آئین‌نامه طرح‌‌ها و لوایح تخصصی‌تر، کارشناسی‌شده تر و پخته‌تر خواهند شد و ما باید به فکر کیفیت قوانین در مجلس باشیم.
 
وی گفت: مجلس باید کمیسیون‌ محور باشد و ما نباید فقط در مجلس به فکر حرف زدن خودمان باشیم بلکه باید حرف‌های غیرکارشناسی در مجلس را کمتر کنیم.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار