حجت الاسلام دست داده گفت: با توجه به وضعیت قرمز جهرم از نظر شیوع ویروس کرونا نماز جمعه نهم آبان در این شهرستان اقامه نمی‌شود.
کد خبر: ۹۱۲۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵ 29 October 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان:حجت‌الاسلام «زین العابدین دستداده» گفت: بر اساس آخرین اعلام از دانشگاه‌ علوم پزشکی شهرستان جهرم و ستاد استانی مقابله با شیوع کرونا، نماز جمعه نهم آبان ماه در این شهرستان همچنان تعطیل است.

 

رئیس دفتر امام جمعه جهرم با اشاره به اینکه د هفته های گذشته نیز با توجه به قرار گرفتن استان در وضعیت قرمز کرونا، برپایی نماز جمعه در جهرم لغو شده بود، افزود: برپایی مجدد نمازجمعه در هفته های آینده با دستور ستاد مقابله با کرونا اطلاع رسانی می شود.

 

وی ادامه داد: در صورت تغییر وضعیت کرونا در جهرم و تصمیم براقامه نماز جمعه، مراتب از طریق رسانه های جمعی به مردم اطلاع داده می شود.

 

حجت الاسلام دست داده، به عدم برپایی این فریضه عبادی و سیاسی در دیگر نقاط شهرستان جهرم نیز اشاره کرد و اظهار داشت: نماز جمعه در بخش «کردیان» شهرستان‌ جهرم نیز به تناسب شیوع ویروس کرونا لغو بوده و اقامه نمی شود.

 

رئیس دفتر امام جمعه جهرم با تاکید بر لزوم رعایت توصیه های بهداشتی از سوی مردم، این مهم را در سلامت جامعه مورد اهمیت دانست و گفت: از مردم می خواهیم با رعایت شیوه نامه های اعلام شده از سوی متولیان بهداشت و درمان، زمینه را برای تغییر وضعیت شهرستان و بازگشت سلامتی به جامعه هموار کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار