ارجمند گفت: با شناسایی ۱۲۱ بیمار کرونایی جدید در شهرستان جهرم، شمار مبتلایان به این بیماری به چهار هزار و ۹۸۹ نفر افزایش یافت.
کد خبر: ۹۱۲۸۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷ 29 October 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان:«سید مجید ارجمند» با اشاره به افزایش تعداد بیماران شناسایی شده کرونایی در روز گذشته، گفت: شهرستان جهرم در روز چهارشنبه هفتم آبان ماه شاهد شناسایی ۱۲۱ بیمار مبتلا به کرونا بود.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم استفاده از ماسک را آسان ترین کار برای پیشگیری از بیماری کرونا عنوان کرد که متاسفانه برخی افراد از این کار امتناع کرده و موجب گسترش و ابتلای خود و دیگر افراد جامعه به این بیماری منحوس می شوند.

 

وی به آخرین وضعیت بیمارستان پیمانیه شهرستان جهرم از حیث بیماری کرونا اشاره کرد و اظهار داشت: روز گذشته هفت بیمار مبتلا به کرونا از بیمارستان ترخیص شده اما ۱۳ بیمار جدید در بخش کرونا جایگزین آنها شدند.

 

ارجمند تعداد كل بیماران بستری در بخش های كرونا بيمارستان پيمانيه را ۵۷ نفر برشمرد و تصریح کرد: از این تعداد، ۴۹ بیمار در بخش های عمومی و هشت بیمار در بخش آی سی یو بستری هستند.

 

وی به آخرین آمارهای کرونا در شهرستان های جهرم و خفر اشاره کرد و گفت: روزانه شاهد ابتلای تعداد زیاد مبتلایان به این بیماری هستیم که نگرانی زیادی را برای ما رقم زده و این در حالی است که با افزایش ۱۲۱ نفره بیماران کرونایی در جهرم، شمار مبتلایان تا کنون به چهار هزار و ۹۸۹ نفر رسیده است.

 

ارجمند تعداد کل مبتلایان به کرونا در شهر جهرم را سه هزار و ۹۲۷ نفر برشمرد و اذعان کرد: همچنین در بخش «کردیان» ۱۷۸ نفر و در بخش «سیمکان» ۱۲۴ نفر تا کنون به این بیماری مبتلا شده اند.

 

وی به آخرین وضعیت بیماران مبتلا به کرونا در شهرستان خفر نیز اشاره کرد و گفت: در مجموع تعداد ۳۹۱ نفر از اهالی شهرستان خفر تا کنون به بیماری کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد ۲۲ نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم همچنین به تعداد نمونه های گرفته شده از بیماران مشکوک به کرونا از سه مرکز در شهرستان جهرم و یک مرکز در خفر اشاره کرد و اظهار داشت: تا کنون تعداد ۱۳ هزار و ۳۳۷ نمونه در این مراکز از بیماران مشکوک به کرونا گرفته شده است.

 

وی ادامه داد: همچنین از دیگر شهرستان های استان فارس نیز برای درمان به بیمارستان پیمانیه جهرم مراجعه کرده از ابتدای شیوع بیماری تا کنون تعداد ۳۶۹ بیمار کرونایی در این بیمارستان مورد مداوا قرار گرفته اند.

 

به گفته ارجمند در مجموع تا کنون تعداد سه هزار و ۹۶۱ بیمار مبتلا به کرونا در شهرستان های جهرم و خفر به بهبودی رسیده و از قرنطینه خارج شده اند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم به بیماران موجود در قرنطینه نیز اشاره کرد که تعداد آنها هزار و ۲۸ نفر بوده که در حال سپری کردن طول درمان خود در منزل هستند.

 

ارجمند در پایان با اشاره به اینکه خوشبختانه روز گذشته شاهد فوت بیماری بر اثر ابتلا به کرونا نبودیم، گفت: شمار جان باختگان ناشی از کرونا از ابتدای شیوع بیماری تا کنون ۹۰ نفر بوده است.

برچسب ها: کرونا ، جهرم ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار