رازقی با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود کشور اظهار داشت: تلاش می کنیم با حمایت مسئولان استان مشکلات صنعت استان را به حداقل رسانده و نگذاریم واحد تولیدی و بنگاه اقتصادی در استان تعطیل شود.
کد خبر: ۹۱۳۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰ 31 October 2020
به گزارش تابناک فارس: جمال رازقی در جلسه کمیسیون صنعت و رونق تولید گفت: بنا به درخواست نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی در حال تهیه گزارش کامل مسائل و مشکلات قوانین محل کسب و کار در حوزه صنعت و معدن هستیم تا بتوان پیگیر تدابیر لازم برای رونق صنعت فارس شد.
 
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی فارس افزود: فعالان اقتصادی، کارشناسان و نخبگان استان نظرات تخصصی و اصلاحی خود پیرامون این موضوع را تا هفته آینده به کمیسیون صنعت و رونق تولید اتاق بازرگانی فارس ارائه دهند تا پس از بررسی و کارشناسی لازم مورد بهره برداری قرار گیرد.
 
 
وی از دیگر محدودیت های اعمال شده بانک مرکزی بر واحدهای تولیدی را محدودیت در واردات تامین مواد مورد نیاز عنوان کرد و ادامه داد: متاسفانه سازمان توسعه و تجارت می بایست حامی صادرکنندگان باشد اما تابع سیاست های بانک مرکزی و در جهت مخالف سیاست های تولید و صادرات حرکت می کند.
 
رازقی عنوان داشت: در راستای اجرای سیاست های مخرب اقتصادی در کشور صادرکنندگان و تولیدکنندگان نام و نشان دار کشور ضررهای بزرگی از جمله از دست دادن بازارهای صادراتی را متحمل شدند هر چند اتاق بازرگانی به عنوان پارلمان بخش خصوصی پیگیری ها و راهکارهایی را جهت عبور از بحران ها ارائه کرد اما مسئولان همچنان به فرافکنی خود ادامه و به بخش خصوصی توجه نکردند.
 
وی تصریح کرد: در ماجرای تحریم های کشور، هر روز گره های جدیدی از سوی دشمنان برای ممانعت از فعالیت اقتصادی کشور ما ایجاد می شود این درحالی است که در مقابل باید در کشور راهی تازه ایجاد می شد اما سیاست ها در داخل نیز هم راستا با تحریم ها شد و شاهد ایجاد گره از سوی دشمنان و بستن راه ها و ایجاد گره های جدید از سوی مسئولان داخل کشور هستیم. 
 
برچسب ها: اقتصاد ، کسب و کار ، صنعت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار