نماینده فسا در مجلس گفت: عدم رغبت سرمایه گذاری توسط سرمایه‌گذاران کلان در استان فارس را از موضوعات و مسائلی است که نیاز به بررسی و ارزیابی دارد،اگرچه فراهم نبودن زیر ساخت‌های ریلی، راه‌های ایمن و .... از دلائل عقب ماندگی فارس در صنعت به شمار می رود که بخش اعظم این بخش به روند فعالیت‌های ادارات استان باز می گردد.
کد خبر: ۹۱۳۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۰ 31 October 2020
به گزارش تابناک فارس: حجت‌الله فیروزی با اشاره به اینکه شاید یکی از دلایل  عدم جذب سرمایه گذار در استان ناتوانی دستگاه‌های اجرائی به شمار می‌رود گفت: اگرچه بسیاری از استان ها چندان خدمات ویژه ای به سرمایه گذاران ارائه نمی دهند اما جذب سرمایه گذار در دیگر استان ها و فرار سرمایه گذاران در فارس دارای علت هایی است که نیاز به واکاوی دارد.
 
وی در مجلس با اشاره به اینکه در حال حاضر نمایندگان موضوع مقررات زدایی را در مجلس در دستور کار خود قرار داده اند ادامه داد: بسیاری از مقررا ت موجود و قوانین دست و پاگیر اداری مشکلات متعددی را برای افراد و سرمایه گذاران ایجاد کرده است.
 
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس در بخش دیگر این مصاحبه با اشاره به اینکه متاسفانه دولت در سال های گذشته سرمایه گذاری قابل توجهی را توسط بخش خصوصی در فارس انجام نداده، گفت: متاسفانه در حال حاضر اگر بخش خصوصی قصد ورود به صنعت استان را داشته باشد با چالش های متعددی مواجه می شود چرا که نباید فراموش کرد که در شرایط فعلی صنایع بزرگ هم آب بر هستند و فعالیت این کارخانه ها نیازمند حجم زیاد آب است.
 
نماینده فسا گفت: اگرچه موضوع انتقال آب از خلیج فارس به استان فارس در سال های گذشته در قالب طرح ناب توسط قرار گاه خاتم الانبیا طراحی شده است بنابراین عملیاتی شدن این مهم باعث می شود استان فارس بتواند در حوزه صنعت و کشاورزی به آب پایدار برسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار