موسوی از کشف محموله ۷۳۰ کیلویی مواد مخدر در شهرستان نی ریز خبر داد.
کد خبر: ۹۱۳۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰ 01 November 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس با اشاره به کشف ۷۳۰ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان نی ریز، اظهار کرد: طی این عملیات که با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان نی ریز انجام شد از یک دستگاه خودرو سمند ۴۰۰ کیلوگرم و از یک دستگاه خودرو پژو ۳۰۰ کیلوگرم تریاک و ۳۰ کیلوگرم حشیش کشف و ضبط شد.

او با بیان اینکه در این عملیات پس از اقدام به فرار خودرو پژو، نیرو‌های انتظامی مجبور به تیراندازی و درگیری با قاچاقچیان شدند، گفت: پس از این عملیات قاچاقچیان دستگیر و با دستور قضایی روانه زندان شدند.

حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی تصریح کرد: ورودی استان فارس از سمت شرق و همجواری این حوزه قضایی با استان‌های کرمان و هرمزگان باعث شده است این منطقه یکی از راه‌های ورودی و ترانزیت مواد مخدر به استان فارس و سایر استان‌های مرکزی کشور باشد.

کشف بیش از ۸ تن مواد مخدر طی ۶ ماهه اول امسال


این مقام ارشد قضایی استان فارس بیان کرد: در این منطقه با نظارت دادستان عمومی انقلاب شهرستان نی ریز و ضابطین قضایی طرح‌های ویژه مهار به منظور مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر اجرا می‌شود که در نتیجه این اقدامات در ۶ ماهه اول امسال ۸.۵ تن انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی کشف شد.

او اضافه کرد: در همین مدت در شهرستان نی ریز ۲۶۰ نفر قاچاقچی دستگیر و ۳۵ خودرو نیز متوقف شده اند.

رئیس کل دادگستری استان فارس تصریح کرد: بی تردید سوداگران مرگ برای رسیدن به مقاصد شوم خود هزینه هنگفتی پرداخت می‌کنند و با برخورد‌های قاطعانه دستگاه قضایی مواجه می‌شوند.

برچسب ها: کشف ، مواد مخد ر ، نی ریز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار