استاندار فارس با اشاره به تلاش معاندان و دشمنان برای ایجاد نارضایتی در مردم، گفت: تکلیف یکایک ما خدمات‌رسانی بی‌منت به مردم است مدیران دستگاه‌های دولتی حتی اگر نمی‌توانند مشکلی را حل کنند در بین مردم حضور یابند و صحبت‌های مردم را بشنوند زیرا همین همدلی با مردم گره‌ گشا است.
کد خبر: ۹۱۳۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۳ 01 November 2020

به گزارش تابناک فارس: عنایت الله رحیمی با بیان اینکه کشور ایران مانند بقیه کشورهای جهان درگیر بیماری کرونا است و استان فارس نیز در حال حاضر در وضعیت نارنجی قرار دارد، اظهار داشت: هرچند که وضعیت استان از نظر شیوع ویروس کرونا نارنجی اعلام شده ولی شیوع بیماری روبه افزایش است بنابراین نیازمند گرفتن تصمیمات سختگیرانه‌تری در ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا هستیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر فشار زیادی روی کادر درمان فارس است و ورودی بیماران مبتلا به کرونا زیاد و خروجی آنها کم است به همین دلیل بیماری در نوبت بستری در بخش آی سی یو بیمارستان‌های فارس هستند، عنوان کرد: دانشگاه‌های علوم پزشکی فارس اگر نیازمند نیرو و پرسنلی هستند ما آمادگی داریم که از طریق دستگاه‌های اجرایی این نیروها را تامین کنیم تا کادر درمان اندکی استراحت کنند.

رحیمی افزود: به طور قطع نظارت ها از امروز به بعد شدت پیدا می کند و حتماً برخوردهای قانونی با متخلفین و کسانی که سلامت مردم را به خطر می‌اندازند صورت می‌گیرد.

استاندار فارس گفت: دانشگاه علوم پزشکی شیراز باید تخت های بیمارستانی را افزایش دهد و از بیمارستان های بخش خصوصی کمک بگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار