نماینده فیروزآباد یادآور گفت: سمت قبلی مدیرعامل جدید پرسپولیس دقیقا جایی بوده که می‌توانسته به صورت جدی با فساد مبارزه کند ولی طی سالیان گذشته شاهد مبارزه جدی در حوزه فساد در وزارتخانه نبوده‌ایم. اگر شعار مبارزه با فساد مطرح می‌شود این مبارزه باید از وزارتخانه شروع می‌شد لذا وقتی مدیرعامل پرسپولیس با چنین شعاری روی کار می‌آید به هیچ عنوان قابل قبول نیست.
کد خبر: ۹۱۳۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۹ 02 November 2020
به گزارش تابناک فارس: محمدمهدی فروردین با اشاره به انتخاب مدیرعامل پرسپولیس، گفت: متأسفانه با این انتخاب یک کرسی تخصصی را از فردی متخصص در حوزه حراستی گرفته‌ایم و صندلی دیگری که نیاز به وجود یک نیروی متخصص دارد را به او واگذار کرده‌ایم.
 
نماینده مردم فیروزآباد، قیر و کارزین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با این انتخاب جایگاه مهم مدیریت ورزشی باشگاه پرسپولیس سوخت شد، افزود: نیاز بود در آستانه فینال مهم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا فردی متخصص در این حوزه قرار گیرد.
 
وی اضافه کرد: بهتر  بدون هیچ گونه سابقه ورزشی تا تجربه کار در باشگاه بزرگی مانند پرسپولیس با حواشی گسترده پیرامون آن را داشته باشد.
 
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اظهار تأسف از اینکه با این انتخاب نه به خواسته هواداران توجهی شد و نه به خواسته پیشکسوتان، گفت: آقای سمیعی مدیرعامل جدید امروز باید بداند خواسته هواداران این باشگاه چیست و برنامه‌های خود را متمرکز در این حوزه کند.
 
وی اضافه کرد: با توجه به اینکه سمیعی در مسئولیت ناظر بر عملکرد وزارتخانه سمت داشته، انتخاب او برای سرپوش گذاشتن بر ضعف عملکرد وزارتخانه است؛ آقای وزیر نباید با اعتبار شخص محترمی همچون آقای سمیعی بازی می‌کرد.
 
رئیس فراکسیون ورزش تصریح کرد: تا زمان از دست نرفته، انتظار می‎رود این جایگاه را به نیروهای متخصص اقتصادی و ورزشی واگذار شود، چراکه نیرویی ارزشی است که در حوزه حراست تخصص دارد و نه فرد ورزشی و نه فرد اقتصادی است لذا انتخاب او توجیهی برای این سمت ندارد.
برچسب ها: پرسپولیس ، آسیا ، فدراسیون
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار