در شب میلاد با سعادت حضرت ختمی مرتبت محمد بن عبدالله (ص) و امام جعفر صادق (ع) حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) یکپارچه غرق در نور و سرور است.
کد خبر: ۹۱۳۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۷ 02 November 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: همزمان با شب میلاد فخر کائنات رحمت العالمین حضرت محمد (ص) و ششمین ستاره پرفروغ آسمان امامت و ولایت حضرت امام صادق (ع)، سومین حرم اهل بیت (ع) سراسر نور و سرور است.

آستان مقدس احمدی و محمدی امشب میزبان عاشقان و دلدادگان خاندان عصمت و طهارت است که برای عرض تبریک این عید فرخنده خود را به بارگاه ملکوتی این امام همام رسانده اند.

شایان ذکر است به منظور صیانت و پیشگیری از ابتلای زائران گرانقدر به کرونا، تمامی برنامه‌ها در فضای باز صحن مطهر و با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی حرم مطهرشاهچراغ (ع) در گفت‌گو با خبرنگار ما، گفت: امشب بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی (ره) و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، حجت الاسلام و المسلمین ظهیری به ایراد سخن می‌پردازد و کربلایی محمد شریف زاده مولودی خوانی می‌کند. اجرای ویژه برنامه برای کودکان و دیدار با امام جمعه اهل سنت شیراز دیگر برنامه آستان مقدس در این روز است.

حجت الاسلام سلامی اظهار کرد: فردا سه شنبه ۱۳ آبان همزمان با سالروز این ولادت‌های باسعادت، بعد از اقامه نماز ظهر و عصر، مراسم مولودی خوانی در شبستان امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

او ادامه داد: همچنین رادیو حرم نیز ویژه برنامه‌هایی در دو نوبت صبح و عصر پیرامون فضایل و مناقب نبی مکرم اسلام و صادق آل محمد (ص) در این روز پخش خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار