رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان فارس نه تنها هیچ یک از راه‌های فارس به دلیل محدودیت‌های کرونایی مسدود نیست بلکه حتی به دلیل انجام عملیات کارگاهی نیز هیچ راه مسدودی نداریم.
کد خبر: ۹۱۴۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰ 05 November 2020

تابناک فارس به نقل از تسنیم:با شروع موج جدید همه‌گیری بیماری کرونا ستاد استانی مدیریت کرونا در فارس محدودیت‌هایی را از 23 مهرماه در 36 شهرستان استان اعمال کرده است.

یکی از این محدودیت‌ها کنترل مبادی ورودی و خروجی استان فارس تا روز جمعه 16 آبان‌ماه است، عبدالرضا قاسم‌پور، جانشین استاندار در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در این باره گفته است: خروج خودروهای شخصی با پلاک بومی و ورود خودروهای شخصی با پلاک غیر بومی به شیراز تا ساعت 24 جمعه 16 آبان ماه 99 ممنوع و تصمیم‌گیری در مورد تمدید این ممنوعیت بر عهده ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا است.

قاسم پور افزوده است: در حال حاضر در مبادی ورودی استان فارس از ورود خودروهای غیر بومی به استان جلوگیری می شود.

با وجود اینکه در رسانه‌های رسمی از کنترل مبادی ورودی و خروجی استان خبر داده شده است اما از روز گذشته در فضای مجازی اخباری مبنی بر مسدود بودن راه‌های فارس منتشر شده است.

 

حمید احمدی، رئیس مرکز مدیریت ‌راه‌های فارس در گفت‌وگو با تسنیم با تکذیب شایعه مسدود بودن راه‌های فارس اظهار داشت: در حال حاضر همه راه‌های فارس باز است ولی ورود و خروج خودروها با کنترل شدید انجام می‌شود.

وی افزود: نه تنها هیچ یک از راه‌های فارس به دلیل محدودیت‌های کرونایی مسدود نیست بلکه حتی به دلیل انجام عملیات کارگاهی نیز هیچ راه مسدودی نداریم.

احمدی خاطرنشان کرد: براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های تردد شمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر استان، در حال حاضر تمامی محورهای استان باز و تردد در آنها به ‌روال عادی در جریان است.

وی عنوان کرد: براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 126 تردد شمار فعال در محورهای برون‌ شهری در شبانه ‌روز گذشته کل تردد ثبت ‌شده نسبت به روز قبل 16 درصد افزایش را نشان می‌دهد. همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین 17 درصد است.

احمدی گفت: اوج تردد بین ساعات 9 تا 10 در محور مرودشت- شیراز و کمترین تردد در محور بستک- لار بین ساعات 12 تا 13 صورت پذیرفته که به هموطنان عزیز توصیه می‌گردد به دلیل شیوع ویروس کرونا از سفرهای جاده‌ای پرهیز کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار