عزیزی با اشاره به اینکه دولت به جای بررسی نتیجه انتخابات آمریکا مشکلات اقتصادی کشور را حل کند تاکید کرد: با آمدن بایدن مشکلات اقتصادی کشور حل نخواهد شد چنانچه با ماندن ترامپ هم قرار نیست در وضع معیشت مردم تفاوتی ایجاد شود.
کد خبر: ۹۱۴۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱ 07 November 2020

تابناک فارس به نقل از راه دانا:«ابراهیم عزیزی»، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی  با اشاره به تلاش برخی جریانات سیاسی برای ایجاد دوقطبی کاذب ترامپ - بایدن در کشور گفت: دو قطبی های کاذب در کشور ما متاسفانه ساخته و پرداخته برخی جریانات کج اندیش است که هیچ توجیه منطقی برای پیشبرد کشور ندارد.

وی با بیان اینکه بر این باوریم که در جمهوری اسلامی ایران باید اندیشه های بلند انقلابی و اسلامی حاکم باشد عنوان کرد: یکی از اصول اندیشه سیاسی انقلاب اسلامی پرهیز از وابستگی به بیگانگان است. هر کشوری اگر بخواهد اقتصاد و پیشرفت و توسعه خود را به مسائل داخلی سایر کشورها گره بزند بدون شک بیراهه می رود و راه به جایی نخواهد برد.

نماینده مردم شیراز در مجلس با اشاره به اینکه دوگانه سازی «جو - دونالد» در ایران یک بازی بچگانه است که برخی آن را در کشور راه انداخته و به آتش آن می دمند تصریح کرد: ما باور داریم که نه ترامپ و نه بایدن در مواجهه با سیاست های جمهوری اسلامی ایران فرقی ندارند؛ هر دو لبه یک قیچی در برابر ایستادگی ملت ایران، تحریم و حذف آرمانهای نظام و جلوگیری از پیشرفت و توسعه کشور هستند.

عزیزی تاکید کرد: جریانی که در ایران برای روی کار آمدن یک جریان خاص در آمریکا دلخوش کرده باشد، انگیزه ای برای استقلال و توسعه کشور ندارد و به دنبال وابستگی بیش از پیش ملت ایران به غرب است.

وی با اشاره به اینکه چند سالی است در کشور شاهد علاقه مندی جریانی برای ایجاد وابستگی ملت ایران به بیرون از مرزها هستیم تصریح کرد: 8 سال است که اقتصاد، معیشت، توسعه، عمران، پیشرفت و زندگی مردم را به نتیجه برجام، پیشرفت برجام، موافقت و ادامه این سند توافق موکول کردند و امروز هم به بهانه نتیجه انتخابات آمریکا کشور را معطل کردند تا مشخص شود چه کسی در آمریکا رئیس جمهور خواهد شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه این بهانه ها برای ملت ایران قابل پذیرش نیست عنوان کرد: مسئولان اجرایی و سیاست خارجی کشور باید بدون در نظر گرفتن اینکه چه کسی در آمریکا یا هر کشور دیگری زمام امور را در اختیار می گیرد به مسئولیت خدمت به مردم و تلاش برای شکوفایی کشور توجه کنند.

عزیزی با اشاره به اینکه دولت به جای بررسی نتیجه انتخابات آمریکا مشکلات اقتصادی کشور را حل کند تاکید کرد: با آمدن بایدن مشکلات اقتصادی کشور حل نخواهد شد چنانچه با ماندن ترامپ هم قرار نیست در وضع معیشت مردم تفاوتی ایجاد شود.

نماینده مردم شیراز با اشاره به اینکه کسانی از مشکلات اقتصادی مردم سود می برند به دنبال ایجاد دو قطبی کاذب «بایدن - ترامپ» هستند خاطر نشان کرد: ملت ایران از این دو قطبی سازی ها سودی نخواهند برد.

وی با اشاره به اینکه سیاست های آمریکایی در قبال ملت ایران ار زمان جیمی کارتر تا ترامپ هیچ تفاوتی نداشته است یادآور شد: حافظه تاریخی ملت ایران فراموش نکرده است که وقتی «اوباما» رئیس جمهور آمریکا شد برخی مثل امروز اینگونه تفسیر می کردند که نام او حسین است و او با ماست؛ اما بدترین و بیشترین تحریم ها و مشکلات ملت در زمان اوباما هم حزبی بایدن و توافقنامه برجام بود که هنوز هم دولت به آن آویزان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار