نماینده لارستان گفت: زمانی که ما برای پیگیری یک پروژه به وزارت‌خانه مربوطه مراجعه می‌کنیم به ما می‌گویند لاری‌ها پول دارند.
کد خبر: ۹۱۵۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۴ 08 November 2020

به گزارش تابناک فارس: حسین حسین‌زاده در مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه اختصاص یافته به محور جهرم-لار-بندرعباس تنها برای ۷ کیلومتر کافی است!

وی ادامه داد: زمانی که ما برای پیگیری یک پروژه به وزارت‌خانه مربوطه مراجعه می‌کنیم به ما می‌گویند لاری‌ها پول دارند، من دعوت می‌کنم بیایید و در روستاهای ما حضور پیدا‌کنید تا از نزدیک از وضعیت نامناسب معیشتی مردم حوزه انتخابیه آگاه شوید.
 
حسین حسین‌زاده افزود: بسیاری از روستاها و مناطق مختلف شهرستان‌های ما از زیرساخت‌های اولیه از جمله نعمت آب شرب بی‌بهره هستند، در بیرم لوله‌کشی وجود دارد اما به دلیل قابل شرب نبودن مردم آب را می‌خرند.
 
وی تصریح کرد: بیمارستان جویم که به اتفاق بازدید داشته‌ایم و پیش از آن نیز شما بازدید کرده‌اید چرا مسکوت مانده؟ بیش از ۱۳۰ کیلومتر با مرکز شهرستان فاصله دارد و در مسیر اصلی جاده است. به‌دلیل نبود بیمارستان آمارهای دردناکی از تعداد فوتی‌ها و مجروحان سالانه گزارش می‌شود که بایستی با جدیت بیشتری پیگیری و هرچه زودتر به اتمام برسد.
 
نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تعداد زیادی از ادارات شهرستان اوز با هزینه خیرین و مردم مستقر شده است و در این میان کمترین کمکی از سوی دولت صورت نگرفته است.
 
حسین‌زاده اضافه کرد: بودجه اختصاص یافته در جهت تکمیل این پروژه با محاسبه هزینه‌های هر کیلومتر، تنها برای حدود ۷ کیلومتر کفایت می‌کند؛ این جاده ۲۰۵ کیلومتر است و بودجه اختصاصی به هیچ‌عنوان متوازن نیست.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار