دو مبتلا به کرونای نی‌ریزی و یک فوتی اهل شهرستان بختگان در فاصله یک روز جانشان را از دست دادند.
کد خبر: ۹۱۵۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲ 09 November 2020

تابناک فارس به نقل از هورگان: به گفته رئیس شبکه بهداشت و درمان، یک مرد 61 ساله یکشنبه 18 آبان بر اثر ابتلا به کرونا جانش را از دست داد و تعداد فوتی‌های شهرستان به 10 نفر رسید.

دکتر داور آل داود گفت: «متأسفانه یک روز قبل از آن نیز یک خانم 78 ساله بر اثر ابتلا به این بیماری جان سپرد.»

گفتنی است روز گذشته نیز یکی از اهالی شهرستان بختگان که دختری 19 ساله دارای بیماری زمینه‌ای کلیوی بود، بر اثر ابتلا به این بیماری جانش را از دست داد و تعداد فوتی‌های این شهرستان به 3 نفر رسید.

رئیس شبکه بهداشت نی‌ریز با بیان این که 3 نفر دیگر نیز با حال بسیار وخیم در بیمارستان شهدا بستری هستند، عنوان داشت: «هم‌اکنون 33 نفر در بخش کووید 19 بیمارستان بستری هستند. این ویروس بسیار تهاجمی‌تر و درگیری ریوی آن بیشتر شده است. بنابراین واجب است شهروندان برای حفظ جان خود و خانواده‌شان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند؛ از جمله استفاده از ماسک و خودداری از حضور در اماکن عمومی و شلوغ.»

رضا کامرانی مدیر داخلی بیمارستان شهدا نیز با بیان این که شرایط این بیماری در شهرستان بحرانی شده، گفت: «تنها همین شب گذشته حدود 18 نفر مبتلا به این بیماری در بخشی از اورژانس (اتفاقات) بیمارستان شهدا که برای این منظور آماده‌سازی شده بستری شدند تا در صورت نیاز به بخش کووید 19 انتقال یابند.»

برچسب ها: کرونا ، نی ریز ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار