رئیس کمیسیون و شهرسازی معماری شورای شهر شیراز با اشاره به اینکه گفته می شود برخی فعالیت شهردار شیراز برخلاف نظرات شورا است،گفت :این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد،نباید فراموش کرد که وجود اختلاف میان اعضای شورا و شهردار امری طبیعی است اما بعضی از افراد با هدف های خاص در فضای مجازی پیاز داغ بعضی از موضوعات را بسیار داغ می کنند که در واقعیت این طور نیست.
کد خبر: ۹۱۵۵۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰ 09 November 2020

تابناک فارس به نقل از ایلنا:نوذر امامی با اشاره به اینکه شورای شهر شیراز هیچ گونه مشکل و اختلاف اساسی و لاینحلی با شهردار ندارد، افزود: اعضای شورا در رابطه با بعضی از مسائل با شهردار اختلاف سلیقه داشتند اما با برگزاری جلسه‌ای با شهردار توانستند موضوعات را حل و فصل کنند.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر شیراز با بیان اینکه نباید فراموش کرد که نظارت و ارزیابی شورا بر عملکرد شهرداری شیراز امری منطقی و طبیعی است گفت: در هر مقطع زمانی گاهی نیاز می‌شود که شورا در ارتباط با مسائل و موضوعات متفاوت به شهردار تذکر بدهند.

او با اشاره به اینکه گفته می شود برخی فعالیت شهردار شیراز برخلاف نظرات شورا است،گفت :این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد،نباید فراموش کرد که وجود اختلاف میان اعضای شورا و شهردار امری طبیعی است اما بعضی از افراد با هدف های خاص در فضای مجازی پیاز داغ بعضی از موضوعات را بسیار داغ می کنند که در واقعیت این طور نیست.

امامی با بیان اینکه شورای پنجم از زمان آغاز فعالیتش تاکنون با شهردار شیراز تعامل داشته،افزود: به پایان رساندن پروژه‌های اولویت دار در مناطق 27 گانه از مهم‌ترین اولویت های شورا و شهرداری به شمار می رود.

این عضو شورای شهر شیراز با اشاره به اینکه به هیچ وجه میان شورا و شهرداری شیراز اختلاف ریشه ای وجود ندارد افزود: شورای شهر شیراز تنها در بعضی از موارد اختلاف سلیقه هایی با شهردار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار