با تلاش نیرو‌های منابع طبیعی محموله ۵۰۰ کیلوگرمی چوب بلوط قاچاق در شهرستان سپیدان کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۹۱۵۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۰ 10 November 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: سید عبداله بحرینی سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سپیدان، گفت: ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی حین عملیات گشت و مراقبت اعضای باند حمل چوب‌های بلوط غیر مجاز را شناسایی و به دام انداختند.

او، بیان کرد: نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی حین انجام عملیات گشت زنی در حوزه استحفاظی خود در محور یاسوج سپیدان به یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس مشکوک و پس از هماهنگی با دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سپیدان و تعقیب و گریز خودروی مورد نظر را متوقف و فرد متخلف را نیز دستگیر کردند.

بحرینی، تصریح کرد: پس از تشکیل پرونده و انتقال خوردو متخلف به پارکینگ نیروی انتظامی، فرد متخلف برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی ارجاع داده شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سپیدان با اشاره به همکاری خوب مردم و اقدام به موقع ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی در این عملیات ، ادامه داد: این متخلف که از حوزه یاسوج اقدام به قطع و حمل غیر مجاز چوب بلوط نموده بود قصد خروج محموله را به خارج از حوزه استحفاظی شهرستان داشت که در دام ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی گرفتار شد.

او، با اشاره به تلاش و پشتکارخستگی ناپذیر ماموران منابع طبیعی شهرستان برای شناسایی و انهدام باند‌های فعال در زمینه قاچاق فرآورده‌های جنگلی و مرتعی غیر مجاز ، افزود: مبارزه با قاچاقچیان و فرصت طلبان نیازمند عزم و بسیج همگانی و نیز همکاری و مشارکت همه سازمان‌ها، نهاد‌ها واقشار مختلف مردم است. وی از شهروندان خواست در صورت اطلاع از حمل هرگونه فرآورده‌های جنگلی و مرتعی قاچاق مراتب را با تلفن شبانه روزی ۱۵۰۴ یگان امداد جنگل و مرتع اطلاع دهند.

برچسب ها: کشف ، چوب بلوط ، قاچاق ، سپیدان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار