نماینده شیراز گفت: اینکه دموکرات ها در آمریکا سر کار باشند یا جمهوری خواهان برای ما تفاوتی ندارد، یکی از آنها با پنبه و دیگری با شمشیر سر می برد. ما هم نباید دلخوش به این باشیم که با آمدن دموکرات ها وضع مان خوب می شود.
کد خبر: ۹۱۵۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵ 10 November 2020

به گزارش تابناک فارس: جعفر قادری با اشاره به انتخابات آمریکا اظهار کرد: چه ترامپ در این انتخابات رای می آورد و چه حالا که بایدن رئیس جمهور شده، سیاست های آمریکا در قبال ایران قابل تداوم نبود و آنها نمی توانستند سختگیری و تحریم ها و فشارهای قبلی را بر ایران ادامه دهند. چرا که دیده اند نمی توانند نظام ما را به تسلیم وادار کنند.

 
این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ادامه داد: در انتخابات اخیر آمریکا ترامپ نجاستی بود که زشتی ها و پلیدی های جامعه آمریکا را روی آب آورد و نشان داد آنچه واقعیت این کشور را نشان می دهد نه ادعاها بلکه رفتار و عملکرد آنهاست. آنها خود را حاکم بلامنازع دنیا می دانستند و از هر زشتی و پلیدی منزه می دانستند اما الان می توان همه زشتی ها را یکجا در جامعه آمریکا دید. رفتارهایی که در این چند روز در این کشور دیده شد در یک جامعه متوحش هم قابل قبول نیست. چه برسد به جامعه ای که ادعای پیشرفت و تمدن دارد.
 
این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه رفتارهای خشن و نادیده گرفتن حقوق دیگران در هر مرام و مکتبی باشد، پاسخ مثبتی نمی گیرد، گفت: ترامپ تاوان بداخلاقی ها، توهین، تحقیر، خود محوری و ظلم هایی را داد که در شهادت بزرگانی مثل سردار سلیمانی انجام داده بود. دنیا پاسخ این جسارت ها را داد و او با همه کبر و غرورش سر جای خود نشست. امروز ممکن است خیلی ها از آمدن بایدن خوشحال نباشند اما همه از رفتن ترامپ خوشحال هستند و کسی نمی تواند خوشحالی اش را از این موضوع پنهان کند.
 
قادری ادامه داد: اینکه دموکرات ها در آمریکا سر کار باشند یا جمهوری خواهان برای ما تفاوتی ندارد، یکی از آنها با پنبه و دیگری با شمشیر سر می برد. ما هم نباید دلخوش به این باشیم که با آمدن دموکرات ها وضع مان خوب می شود. آمریکایی ها بی صداقتی خود را در قبال ایران نشان داده اند اگرچه جمهوری خواهان روش های تندتری دارند ولی در دوره آنها ایجاد اجماع علیه ایران کار ساده ای نبود. دموکرات ها ممکن است در روش خشن نباشند اما سعی می کنند به شکل دیگری ما را تحت فشار قرار دهند و علیه ما ایجاد اجماع کنند. ما باید مواظب لگد پراکنی حزبی که نمادش الاغ یا فیل است باشیم و با استفاده از ظرفیت و امکانات داخلی اجازه ندهیم اجماع علیه ما شکل بگیرد. در عین حال باید متکی به توانمندی داخلی باشیم که دیگران به خود اجازه ندهند نگاه چپ به کشور ما کنند و اجازه تعدی و تجاوز را به خود بدهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار