محسن علیزاده در روند این بازدید ضمن اشاره به ظرفیت بالای سرمایه‌گذاری در حوزه انتخابیه خود افزود: شهرستانهای سپیدان و بیضاء با برخورداری از پتانسیل بالای کشاورزی ، شرایط مناسب آب و هوایی همچنین موقعیت استراتژیک، یکی از پرظرفیت‌ترین مناطق کشور در جذب سرمایه‌گذاران داخلی است.
کد خبر: ۹۱۵۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸ 11 November 2020

تابناک فارس به نقل از فارس: محسن علیزاده به همراه نماینده سازمان اتکا و مسئولان محلی به منظور آشنایی با پتانسیل‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری از شهرک‌های صنعتی سپیدان و بیضاء بازدید کردند.

وی در روند این بازدید ضمن اشاره به ظرفیت بالای سرمایه‌گذاری در حوزه انتخابیه خود افزود: شهرستانهای سپیدان و بیضاء با برخورداری از پتانسیل بالای کشاورزی ، شرایط مناسب آب و هوایی همچنین موقعیت استراتژیک، یکی از پرظرفیت‌ترین مناطق کشور در جذب سرمایه‌گذاران داخلی است.
علیزاده بیان کرد : به منظور رونق تولید و ایجاد اشتغال با انجام هماهنگی لازم با مدیران عامل بانک های استان ، مدیران کل امور مالیاتی ، اقتصادی و دارایی مشکلات نقدینگی ، تخفیف مالیات و سایر مشکلات این واحدها به زودی برطرف می شود.

بازدید از پروژه آسفالت محور کمربندی بیضاء

نماینده مردم و فرماندار بیضاء از اجرای پروژه طرح زیرسازی، مرمت، بازسازی، ایمن سازی و آسفالت کمربندی شهربیضا از دوراهی دنجان و محور ارتباطی روستای شاه قطب‌الدین به شهر بیضاء بازدید و از نزدیک در جریان اجرای این دو پروژه قرار گرفتند.

در جریان این بازدید همتی، فرماندار بیضاء گفت: عملیات اجرایی این دو پروژه با صرف اعتباری افزون بر دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان آغاز شده و هم اکنون در مراحل پایانی و اجرای آسفالت قرار دارد که با رسیدن این پروژه به مرحله بهره‌برداری، بسیاری از مشکلات این دو محور برطرف و از وقوع تصادفات جلوگیری خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار