«علیرضا پاک فطرت» در چهل و دومین نشست شورای گفتگوی بین دولت و مجلس در استانداری فارس گفت: اداره ها نباید در واگذاری امتیازات شغلی به مدیران و کارکنان شاغل یا بازنشسته خود به دنبال ایجاد انحصار باشند.
کد خبر: ۹۱۵۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵ 11 November 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان: «علیرضا پاک فطرت»، امروز (چهارشنبه 21 آبان) در چهل و دومین نشست شورای گفتگوی بین دولت و مجلس در استانداری فارس گفت: اداره ها نباید در واگذاری امتیازات شغلی به مدیران و کارکنان شاغل یا بازنشسته خود به دنبال ایجاد انحصار باشند.

نماینده اول مردم شیراز و فارس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رفع موانع و تسهیل امور مردم باید هدف و اولویت اداره ها و اصناف باشد تا رضایت عمومی در جامعه حاصل شود.

وی اضافه کرد: برای تفکیک وظایف دستگاه ها و عدم تداخل امور آنها، تشکیل یک کمیته تخصصی اقدام موثری است و مانع انحصار طلبی در واگذاری امور و اعطای امتیازات شغلی به خودی ها می شود.

پاک فطرت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مواد ضد عفونی کننده وجود در بازار بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی شیراز و اداره استاندارد باید بر کیفیت این مواد که در شرایط حاضر مصرف عمومی دارد، نظارت بیشتری اعمال کند تا شک و شبهه مردم در این زمینه نیز برطرف شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار