برای نهمین هفته متوالی، شهرستان کازرون در وضعیت پررنگ قرمز ایستاده است.
کد خبر: ۹۱۶۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲ 12 November 2020

تابناک فارس به نقل از کازرون نما: رئیس بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) کازرون اعلام کرد، در 24 ساعت گذشته تعداد بی سابقه ای بیمار بدحال کووید در بیمارستان بستری شدند که به علت تاخیر فراوان در مراجعه بیماران به بیمارستان، حال عمومی اکثر بیماران تازه بستری شده نگران کننده هست.

دکتر شرافت گفت: در تاریخ 21 آبان از تعداد 80 تخت اختصاص داده شده برای بستری این بیماران، تعداد 52 بیمار بستری و از تمامی 9 تخت ویژه در نظر گرفته شده برای بیماران بدحال مبتلا به این بیماری در این تاریخ کاملا تکمیل شده است.


وی گفت: از ابتدای شیوع این بیماری تا تاریخ 21 آبان، کل موارد بستری شده در بخش های کووید این بیمارستان 1316 مورد بوده است.


مسئول حوزه درمان شهرستان در ادامه گفت: در 24 ساعت گذشته، تعداد 20 بیمار جدید در این مرکز درمانی بستری و تعداد 7 بیمار از بخش های کووید مرخص شده اند.


وی در پایان گفت، با توجه به عدم همکاری مناسب شهروندان جهت استفاده اصولی از ماسک و عدم اجتناب از شرکت در تجمعات(هر چند کوچک)، متاسفانه با شرایطی که در شهرستان وجود دارد، در روزهای آینده تخت خالی در بیمارستان نخواهیم داشت و شاهد مرگ و میرهای بالایی در شهرستان خواهیم بود.
به گزارش دریافتی کازرون نما؛ برای نهمین هفته متوالی، شهرستان کازرون در وضعیت پررنگ قرمز ایستاده است.

این به این معناست که تردد در شهرستان فقط در موارد ضروری امکان پذیر است.

برچسب ها: کازرون ، کرونا ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار