مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با ابراز تاسف از جان باختن ۲۸ هم استانی دیگر در اثر ابتلا به این بیماری طی روز گذشته تاکنون، اعلام کرد: با افزوده شدن این افراد، مجموع جانباختگان از ابتدای شیوع کرونا ویروس تا کنون به هزار و ۸۷۴ نفر در استان فارس رسیده است.
کد خبر: ۹۱۶۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰ 13 November 2020
به گزارش تابناک فارس: سید روح‌الله حسینی جمعه ۲۳ آبان در جلسه اعلام آخرین وضعیت کرونا در فارس، از افزایش آمار نمونه گیری های مربوط به شناسایی این بیماری به ۴۲۳ هزار و ۷۳۴ مورد از ابتدای شیوع بیماری کووید۱۹ در استان فارس خبر داد.
 
او بیماران مثبت قطعی شناسایی شده از ابتدای شیوع تاکنون را ۱۱۴ هزار و ۱۵۳ مورد برشمرد و افزود: از این تعداد تاکنون ۹۷ هزار و ۴۰۴ نفر با بهبودی کامل از بیمارستان ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.
 
حسینی در ادامه با اشاره به بستری دو هزار و پنج بیمار مشکوک و یا دارای علامت کروناویروس در بیمارستان های استان در حال حاضر، گفت: از این تعداد ۳۰۷ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش های ICU تحت مراقبت های ویژه قرار دارند و خدمات درمانی دریافت می کنند.
 
او همچنین با ابراز تاسف از جان باختن ۲۸ هم استانی دیگر در اثر ابتلا به این بیماری طی روز گذشته تاکنون، اعلام کرد: با افزوده شدن این افراد، مجموع جانباختگان از ابتدای شیوع کرونا ویروس تا کنون به هزار و ۸۷۴ نفر در استان فارس رسیده است.
 
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با این هشدار که حضور در میهمانی و تجمعات و رعایت نکردن توصیه های بهداشتی موجب افزایش این بیماری می شود، از مردم خواست تا آنجاکه امکان دارد در خانه بمانند و با رعایت پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک از خانه تا خانه، شستشو و ضدعفونی کردن مرتب دست ها و رعایت فاصله فیزیکی از دیگران را نیز جدی بگیرند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار