امام جمعه لامرد در خصوص انتخابات ریاست جمهورى آمریکا نیز اظهار داشت: این انتخابات شکست راهبردى آمریکا بود زیرا مسئله شکست و پیروزى بایدن و ترامپ نیست بلکه مسئله اصلى شکست آمریکا است.
کد خبر: ۹۱۶۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰ 14 November 2020

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت الاسلام على حسین زاده امام جمعه لامرد در خطبه هاى  نماز جمعه شهر لامرد در سخنانى با اشاره به فرا رسیدن سالروز چندین عملیات در هشت سال دفاع مقدس اظهارداشت: نام انسان هاى حماسه ساز و تاریخ ساز در سطح ملى، استانى و شهرستانى باید در تاریخ بدرخشد زیرا مهم است و باید حفظ شود.

وى افزود: در جریان بستک در زمان مرحوم سیدعبدالحسین لارى مردم ما رفتند و دفاع کردند که این دلاور‌مردى‌های مردم باید گفته شود و در روزنامه ها یادداشت شود، زیرا جزء افتخارات بزرگ است.

امام جمعه لامرد گفت: از سوى دیگر، خیرین بزرگى که در شهرستان داشتیم و از دنیا رفته اند نیز باید یادشان گرامى داشته شود که در این زمینه ستاد نماز جمعه برنامه هایى اجرا خواهد کرد.

وى در خصوص انتخابات ریاست جمهورى آمریکا نیز اظهار داشت: این انتخابات شکست راهبردى آمریکا بود زیرا مسئله شکست و پیروزى بایدن و ترامپ نیست بلکه مسئله اصلى شکست آمریکا است.

حجت الاسلام حسین زاده ادامه داد: انتخابات ٢٠٢٠ آمریکا را مى‌توان زلزله سیاسى تاریخى آمریکا نامید که خود را مهد تمدن مى‌دانست و چیزى جز لجن زار در کشورى که خود را مظهر دموکراسى مى داند نبود.

امام جمعه لامرد تصریح کرد: راى مردم و تاثیرگذارى مردم در انتخابات آمریکا بسیار کم است زیرا چند راى الکترال، میلیون ها راى مردم را از بین مى برد و بازنده انتخابات ترامپ قمار باز نیست بلکه نظام شکست خورده آمریکا است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار