استاد حوزه علمیه در جهرم گفت :‌ متاسفانه وضعیت معیشتی مردم و نابه‌سامانی لحظه‌ای نرخ اجناس و کالاها، مورد گلایه و نارضایتی مردم بوده است. 
کد خبر: ۹۱۶۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷ 14 November 2020
به گزارش تابناک فارس:‌  حجت‌الاسلام «سیدعلی آیت اللهی» در دیدار «محمدرضا رضایی» نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی و «مهدی شفیعیان» فرماندار ویژه شهرستان جهرم، گفت: تعداد بسیار زیاد جوانان تحصیل کرده نیازمند به اشتغال هستند و مسئولان برای صنعتی کردن جهرم و راه‌اندازی کارخانه‌های مختلف باید تلاش و توجه بیشتری کنند. 
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شیوع و گستردگی بیماری کرونا در جهرم، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ارزنده پزشکان، پرستاران و جهادگران عرصه سلامت و دعا برای شفای بیماران، عنوان کرد: امید است بیمارستان جدید جهرم به منظور خدمات مطلوب تر به مردم به زودی افتتاح شود.
 
حجت الاسلام آیت اللهی با تاکید بر اینکه فعالیت‌های انجام شده در حوزه بهداشت و درمان شهرستان از فعالیت‌های خوب و تأثیرگذار دانشگاه علوم پزشکی جهرم است، تلاش مسئولان و نقش نماینده مردم جهرم در مجلس در پیگیری نیازهای مردم در این حوزه را ستودنی دانست. 
 
وی همچنین از فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان که در این دوران حساس در خدمت به مردم و حفظ سلامتی مردم تلاش می‌کنند، قدردانی کرد. 
 
این استاد حوزه علمیه در پایان گفت: از عموم مردم هم به دلیل توجه و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تشکر می‌کنیم و از مسئولان درخواست می‌کنیم برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم به ویژه قشر نیازمند همت بیشتری داشته باشند.
برچسب ها: گرانی ، قیمت ، کالا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار