وزیر راه و شهرسازی گفت: بسیاری از فرودگاه‌ها در شهر‌های مختلف هستند که استعداد راه‌اندازی تاکسی هوایی را دارند و مردم می‌توانند با استفاده از هواپیما‌های شخصی خود و با ثبت نام در این طرح از این پروژه استفاده کنند.
کد خبر: ۹۱۶۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱ 15 November 2020
به گزارش تابناک فارس: محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی از راه‌اندازی تاکسی‌های هوایی و راه اندازی این حمل ونقل جدید هوایی در کشور خبر داد.
 
او ادامه داد: ساز و کار‌های لازم فراهم شده و مردم می‌توانند از فرودگاه‌هایی که برای هوانوردی عمومی ایجاد شده‌اند، استفاده کنند.
 
براساس اعلام وزیر راه و شهرسازی، فعلاً در فرودگاه شهرستان لامرد این طرح آغاز شده و در شهر خرم آباد هم فعالیت‌ها کلید خورده است و هر فرودگاهی در شهر‌های کوچک و متوسط این ظرفیت را داشته باشند، می‌توانند از این پروژه استفاده کنند.

سخنان اسلامی با واکنش‌هایی همراه شد و برخی فعالان مجازی با انتقاد به این سخنان عنوان کردند وقتی می‌گوییم مسئولان از حال مردم بی‌خبرند، مشخص است از چه چیزی سخن می‌گوییم؛ وزیر قطعا از حال جامعه بی‌خبر است که چنین سخنی گفته است.

مردم امروز حتی برای پرداخت هزینه‌های تاکسی با مشکل مواجه هستند و حالا وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد مردم می‌توانند با هواپیماهای شخصی خود در راه اندازی تاکسی هوایی شرکت کنند؛ نکند قیمت هواپیمایی کوچک با قیمت پراید برابر که آقای وزیر چنین حرفی زده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار