ابراهیم عزیزی با انتقاد از عملکرد شهرداری شیراز در اولویت بندی پروژه‌ها، اظهار داشت: متاسفانه شهرداری شیراز اولویت‌ها و نیاز‌های اصلی شهر را کنار گذاشته و پروژه‌هایی را دنبال می‌کند که ضرورتی برای آن احساس نمی‌شود یا می‌توان آن را پس از کار‌های اصلی که نیاز مردم شهر است، انجام داد.
کد خبر: ۹۱۶۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۱ 15 November 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: ابراهیم عزیزی با انتقاد از عملکرد شهرداری شیراز در اولویت بندی پروژه‌ها، اظهار داشت: متاسفانه شهرداری شیراز اولویت‌ها و نیاز‌های اصلی شهر را کنار گذاشته و پروژه‌هایی را دنبال می‌کند که ضرورتی برای آن احساس نمی‌شود یا می‌توان آن را پس از کار‌های اصلی که نیاز مردم شهر است، انجام داد.

او افزود: به عنوان مثال پروژه سنگ فرش کردن خیابان ارم چه ضرورتی دارد که در این شرایط در اولویت شهرداری شیراز قرار گرفته در حالی که پروژه هایی، چون حوزه آبریز دروازه قرآن با توجه به فصل بارندگی و خطر آن برای جان مردم، باید در اولویت قرار گیرد.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس همچنین گفت: ظاهرا برخی افراد به سبب برخی منافع، پروژه‌هایی را به شهرداری تحمیل می‌کنند وگرنه ضرورتی ندارد که پروژه ای، چون سنگ فرش خیابان ارم اولویت شهرداری شود در حالی که قبلا چنین پروژه‌هایی شکست خورده است.

او تاکید کرد: شهرداری از جمله سازمان‌هایی است که با منابع عمومی و پول مردم اداره می‌شود لذا توجه به نیاز‌ها و ضرورت‌های اولویت دار مردم نیز برای شهرداری یک امر لازم است.

عزیزی به پروژه مسیر دسترسی صدرا -دوکوهک و عدم انجام تعهدات شهرداری در این خصوص نیز اشاره کرد و گفت: قرار بود بخشی از این پروژه را نیز شهرداری شیراز انجام دهد، اما با گذشت یک سال هیچ اقدامی صورت نگرفته و به خاطر همین اهمال، پروژه خوابیده است و این در حالی است که همگان به ضرورت راه‌های دسترسی در صدرا واقف هستند.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس همچنین به عدم توجه کافی به جنوب شهر اشاره کرد و گفت: امروز جنوب شهر شیراز با مشکلات عدیده اش رها شده و شهرداری با علم به این موضوع، پروژه‌هایی را دنبال می‌کند که ضرورتی برای مردم ندارد.

او افزود: کار‌های انجام نشده در جنوب، شرق و قسمت‌های مختلف شهر شیراز که از محرومیت رنج می‌برند، به حدی زیاد است که اگر شهرداری بخواهد آن‌ها را دنبال کند، دیگر وقتی برای پروژه‌های بی ضرورت پیدا نخواهد کرد.

رئیس مجمع نمایندگان فارس همچنین گفت: بسیاری از مردم و علمای شهر تماس گرفته و خواستار پاسخگویی ما از عملکرد شهرداری شده اند و ما نیز واقعا نمیدانیم به آن‌ها چه پاسخی دهیم.

او در پایان نیز گفت: به هر حال وظیفه ذاتی نمایندگان ایجاب می‌کند که بر اقدامات دستگاه‌ها نظارت کنند لذا امیدواریم مسئولان شهرداری پاسخ عقلانی و منطقی برای کار‌های خود داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار