استاندار فارس تصریح کرد: در شرایطی که همه به نوعی درگیر بیماری کرونا هستند باید بپذیریم که زمان رسیدگی به مطالبات قبلی مالی نیست و بانک‌ها باید شرایط خاص را قبول کنند.
کد خبر: ۹۱۶۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۳ 15 November 2020

تابناک فارس به نقل از ایرنا:عنایت‌الله رحیمی، روز یکشنبه در جلسه بررسی مشکلات واحدهای تولید اکسیژن، با اشاره به اینکه در زمان بحران، فرمول عادی پاسخگو نیست افزود: دانشگاه علوم پزشکی باید احتمال وقوع بحران را شناسایی و برای آن برنامه‌ریزی کند.

وی بر لزوم همراهی و همکاری بانک‌ها در تامین نیاز اعتباری واحدهای تولید اکسیژن نیز تاکید کرد و ادامه داد: در این شرایط صنعتگران به دنبال حل مشکلات گذشته و سودآوری نیستند و کمک به مردم و جامعه مورد توجه آنها است.

استاندار فارس تصریح کرد: در شرایطی که همه به نوعی درگیر بیماری کرونا هستند باید بپذیریم که زمان رسیدگی به مطالبات قبلی مالی نیست و بانک‌ها باید شرایط خاص را قبول کنند.

رحیمی گفت: بحث فعال شدن واحدهای تولید اکسیژن با توجه به شرایط موجود باید طی یک برنامه زمان‌بندی مشخص عملیاتی شود و واحدهای تولید اکسیژن هم برای تحقق این مهم انعطاف پذیری بیشتری داشته باشند.

توزیع چهار هزار بسته معیشتی بین نیازمندان


همچنین با حضور استاندار فارس چهار هزار بسته معیشتی از محل کمک‌های مومنانه هلال احمر این استان در بین نیازمندان توزیع شد.

رحیمی، با شاره به بروز مشکلات اقتصادی بعد از شیوع بیماری کرونا گفت: دولت و دستگاه‌های اجرایی پیرو دستورات رهبر معظم انقلاب، کوشش‌های خوبی در جهت رفع این مشکلات داشته‌اند و تاکنون افزون بر ۵۰۰ میلیارد تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی میان نیازمندان این استان توزیع شده است.

وی، ضمن قدردانی از اقدامات نیک اندیشانه و خداپسندانه در این زمینه اضافه کرد: امروز نیز در ادامه کمک‌های مومنانه شاهد توزیع بیش از چهار هزار بسته معیشتی بین نیازمندان هستیم.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار