حضور در جمع‌ مهمانی خانوادگی، دورهمی و شرکت در تجمعات مجالس ترحیم و عروسی علت اصلی ابتلای افراد به بیماری کرونا در شهرستان‌ مرودشت است.
کد خبر: ۹۱۷۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹ 16 November 2020

تابناک فارس به نقل از سلام مرودشت:حضور در جمع‌ مهمانی خانوادگی، دورهمی و شرکت در تجمعات مجالس ترحیم و عروسی علت اصلی ابتلای افراد به بیماری کرونا در شهرستان‌ مرودشت است.

رییس این شبکه با اشاره به این مهم که برای مبارزه با کرونا به همکاری تک تک مردم نیاز است گفت:هر فرد باید خود را ملزم به زدن ماسک کند و به خانواده و اطرافیان‌ خود نیز استفاده از ماسک و عدم خروج غیر ضروری از منزل را توصیه نماید تا با مشارکت عمومی این بیماری مهلک کنترل شود.

دکتر ”مجید اکبرزاده“ به موارد متعدد بستری گروهی اعضای خانواده‌ها اشاره کرد و اظهارکرد: کرونا اکنون کوچک و بزرگ یا پیر و جوان نمی‌شناسد، بنابراین همه شهروندان باید ضمن رعایت دقیق نکات بهداشتی از حضور در جمع های خانوادگی و دور همی ها جدا خود داری کنند.

او یادآور شد: راه‌های انتقال ویروس کرونا ساده است و کافی است چند دستورالعمل ساده مانند در خانه ماندن،زدن ماسک، رعایت فاصله‌ اجتماعی و شرکت نکردن در دورهمی و مهمانی خانوادگی رعایت شود./روابط عمومی شبکه بهداشت درمان و آموزش شهرستان مرودشت

 

برچسب ها: کرونا ، مرودشت ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار