سرپرست روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان ادامه داد: شهروندان توصیه‌ها را جدی بگیرند، تا موفق به شکست این ویروس شوند.
کد خبر: ۹۱۷۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰ 17 November 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: اسروش سخنگوی دانشکده علوم پزشکی لارستان درباره جدیدترین اخبار از روند بیماری کرونا در حوزه تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی لارستان، با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته موارد مثبت بستری ۲۱ نفر است، اظهار کرد: تعداد بهبود یافتگان از بیماری کووید ۱۹ در ۳ شهرستان لارستان، خنج و اوز ۳ هزار و ۳۲۵ مورد است.

او با بیان اینکه موارد مشکوک بستری نیز در این لحظه ۱۳ مورد است، اضافه کرد: ۶ مورد بیمار بد حال زیر دستگاه تنفسی (ونتیلاتور) نیز در بخش کرونا بستری هستند.

سخنگوی دانشکده علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه شهروندان فاصله گذاری اجتماعی و اصول بهداشتی را رعایت و از ماسک استفاده کنند، اضافه کرد: مردم در خانه بمانند و تنها برای موارد ضروری از خانه بیرون آیند.

سرپرست روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان ادامه داد: شهروندان توصیه‌ها را جدی بگیرند، تا موفق به شکست این ویروس شوند.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی شیراز، تعداد مبتلایان به کروناویروس در استان فارس از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا دوشنبه ۲۶ آبان ماه، به ۱۲۰ هزار و ۲۱۸ نفر رسیده است و هزار و ۹۸۹ نفر جان خود را دست داده اند.

برچسب ها: کرونا ، لار ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار