ارجمند گفت: با فوت سه بیمار جدید، شمار جان باختگان ناشی از کرونا در جهرم و خفر به ۱۲۱ نفر افزایش پیدا کرد.
کد خبر: ۹۱۷۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷ 19 November 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان:«سید مجید ارجمند» از جزئیات آخرین آمارها از همه گیری بیماری کرونا در شهرستان های جهرم و خفر خبر داد و با اشاره به شناسایی 126 بیمار جدید در روز گذشته، مجموع مبتلایان به این ویروس منحوس را هشت هزار و 566 نفر برشمرد.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم به شمار مبتلایان به کووید19 در شهرستان جهرم اشاره کرد و افزود: کرونا تا کنون 6 هزار و 889 شهروند جهرمی را آلوده کرده و همچنان در حال جولان دادن است.

 

به گفته وی، از جمع مبتلایان به کرونا در شهرستان جهرم، 341 نفر مربوط به بخش «کردیان» و 150 نفر نیز از اهالی بخش «سیمکان» هستند که با مراجعه به مراکز درمانی جهرم تحت مراقبت های ویژه درمانی قرار گرفته اند.

 

ارجمند به روند این بیماری در شهرستان خفر نیز اشاره کرد و اظهار داشت: ابتلای 713 نفر به کرونا در شهرستان خفر و شمار بسیار فوتی ها بسیار نگران کننده و رقت بار است.

 

وی همچنین گفت: از دیگر آمارهای مبتلایان به کرونا در شهرستان جهرم، افراد غیر بومی هستند که برای درمان به مراکز درمانی این شهرستان مراجعه کرده و تا کنون شمار آنها به 437 نفر افزایش یافته است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه روزانه صدها نمونه از بیماران مشکوک به کرونا در شهرستان جهرم گرفته می شود، عنوان کرد: 18 هزار و 710 نمونه از بیماران مشکوک به کرونا تا کنون در شهرستان جهرم گرفته شده است.

 

وی همچنین با اشاره به اینکه بیماران کرونایی تحت نظر پزشکان، طول درمان خود را سپری می کنند، خاطرنشان کرد: مجموع بیماران بهبود یافته مبتلا به کرونا در شهرستان های جهرم و خفر تا کنون 6 هزار و 61 نفر گزارش شده است.

 

ارجمند شمار بیماران در قرنطینه را 2 هزار و 505 نفر عنوان کرد که در حال حاضر طول درمان خود را تحت مراقبت پزشکان در منزل سپری می کنند.

 

وی تعداد كل بیماران بستري در بخش های كرونای بيمارستان پيمانيه را 168 عنوان کرد و گفت: از این تعداد، 154بیمار در بخش های عمومی و 14 بیمار در بخش آی سی یو بستری هستند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه روز گذشته 25 بیمار از بیمارستان پیمانیه جهرم ترخیص شده اند، اذعان کرد: همچنین 39 بیمار نیز در بخش کرونای این بیمارستان پذیرش شدند.

 

ارجمند با اشاره به فوت سه بیمار جدید کرونایی در جهرم گفت: با فوت این سه بیمار، شمار جان باختگان ناشی از کرونا در جهرم و خفر به 121 نفر افزایش پیدا کرد.

برچسب ها: کرونا ، جهرم ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار