مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از جان باختن ۳۰ بیمار بر اثر ابتلا به کروناویروس طی شبانه روز گذشته تاکنون خبر داد.
کد خبر: ۹۱۷۹۲۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴ 20 November 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: سید روح الله حسینی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز درباره آخرین گزارش‌های مربوط به کروناویروس در استان فارس، با اشاره به جان باختن ۳۰ هم استانی دیگر در اثر ابتلا به کووید ۱۹ طی شبانه روز گذشته تاکنون، اظهار کرد: مجموع آمار جانباختگان این بیماری در قریب به ۹ ماه گذشته در فارس، ۲ هزار و ۱۲۶ نفر بوده است.

او با اشاره به افزایش موارد نمونه گیری به ۴۵۶ هزار و ۱۳۰ مورد از ابتدای شیوع بیماری تاکنون، گفت: با بررسی تست‌های انجام شده، تا امروز، سی ام آبان، ۱۲۹ هزار و ۹۷۹ بیمار مثبت قطعی شناسایی شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به بستری ۲ هزار و ۳۹۱ بیمار مشکوک و یا دارای علامت کروناویروس در بیمارستان‌های استان فارس که ۴۷۲ نفر از این بیماران نیز طی شبانه روز گذشته تاکنون پذیرش شده اند، افزود: از این تعداد ۳۹۲ بیمار به علت وخامت شرایط جسمی، در بخش‌های ICU، مراقبت‌های ویژه درمانی دریافت می‌کنند.

حسینی، به آمار بهبودیافتگان این بیماری از ابتدای شیوع اشاره کرد که تا امروز، سی ام آبان، به عدد ۱۱۱هزار و ۹۸۵ نفر رسیده است.

او با بیان اینکه محدودیت‌های پیش بینی شده برای کنترل این بیماری از فردا، یکم آذر در استان آغاز می‌شود، از عموم مردم خواست تا برای حفظ سلامت خود و عزیزانشان در طول این مدت، نسبت به رعایت این محدودیت‌ها دقت نظر ویژه داشته و به ویژه از دورهمی‌های خانوادگی خودداری کنند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز ابراز امیدواری کرد بتوان به کمک این فرصت ایجاد شده، شرایط کنونی را بهبود بخشید و مردم استان فارس روز‌های بهتری را پیش رو داشته باشند.

 

برچسب ها: کرونا ، مبتلایان ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار