امیری با اشاره به اینکه کمبود روغن بیشتر به چشم می آید، تاکید کرد: با پیگیری مسئولین استانی سهمیه ای برای روغن در نظر گرفته شد که پیشنهاد کردم برش های شهرستانی به صورت مشخص دریافت شود، چرا که بیش از 40 درصد جمعیت استان در شیراز زندگی می کند و با دستور استاندار فارس، تامین قریب هزار تن روغن هم به صورت جداگانه پیگیری کردم که این روغن ها بین فروشگاه ها توزیع می شود و طی 20 روز آینده روزانه 30 تا 40 تن روغن به فروشگاه ها تزریق خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۸۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹ 21 November 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان: «محمدرضا امیری»، امروز (شنبه 1 آذر) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه رسانه ها از افرادی بودند که در بحث کرونا عملکرد مطلوبی ارائه کردند، گفت: انتظار جامعه اینست که رسانه به خوبی آگاهی بخشی انجام دهند.

فرماندار شیراز با یادآوری این مطلب که بسیجیان در عرصه بیماری کرونا هم توانستند به خوبی بدرخشند، تاکید کرد: از امروز هم طرح محله محور آغاز شده است.

رئیس ستاد مبارزه با کرونا شهرستان شیراز با اشاره به اینکه مدیریت هوشمند متناسب با بیماری کرونا آغاز شده است، افزود: این طرح، شهر محور است و پیگیری کارهای آن بر عهده شهرستان است.

امیری با یادآوری این مطلب که کاهش تجمع و کاهش ترددها از اهداف این طرح است، اظهار کرد: کاهش تجمع در محدودیت فعالیت صنوف دیده شده و کاهش تردد هم درون شهری و برون شهری است.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان های قرمز تنها گروه یک مشاغل فعالیت دارد، تاکید کرد: پلاک های بومی شهر شیراز (63 و 93) محدودیت تردد در شهر را ندارند اما در خروج از شهر محدودیت نداریم ولی برای ورود به شهر محدودیت به پلاک های بومی وجود ندارد.

این مقام مسئول با یادآوری این مطلب که تردد درون شهری در تمام سطح شهر رفت و آمد از ساعت 9 شب تا چهار بامداد، ممنوع است، تاکید کرد: لازم است دستگاه های ضروری تا یک سوم و دستگاه های مشمول مدیریت بحران تا 50 درصد باید حضور داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه پلاک های غیربومی اعم از اینکه قبلا حضور داشتند یا جدید آمدند، جریمه خواهند شد، افزود: چه در ورود به شهرها و چه در زمان ممنوعیت شبانه، ملاک کار دوربین است اما پلیس هم مستقر است و جلوگیری می کند.

امیری با اشاره به اینکه افرادی که پلاک غیربومی دارد و در شیراز سکونت دارد در صورت جریمه شدن، می توانند با ارائه مدارک مربوطه، جریمه را حذف کند و اگر فرد با پلاک غیر بومی ساکن شیراز توسط پلیس متوقف شود، فرد می تواند ارائه مدرک کند تا جریمه نشود، یادآور شد: برای حذف جریمه واحدهای تولیدی و مشاغل ضروری لازم است این مشاغل لیست کارکنان را به اداره مربوطه ارائه کند، سپس آنان، این مدارک را به فرمانداری و فرمانداری لیست را به راهور برای حذف جریمه ارائه می کند.

وی افزود: طرح الزاما 2 هفته نیست ولی احتمال تغییر آن وجود دارد.

فرماندار شیراز افزود: طرح ساماندهی کودکان کار و خیابانی و طرح ساماندهی متعادین متجاهر از امروز به مدت یک ماه کلید می خورد و با پیگیری ها انجام شده این طرح اجرایی می شود.

وی با اشاره به اینکه کمبود روغن بیشتر به چشم می آید، تاکید کرد: با پیگیری مسئولین استانی سهمیه ای برای روغن در نظر گرفته شد که پیشنهاد کردم برش های شهرستانی به صورت مشخص دریافت شود، چرا که بیش از 40 درصد جمعیت استان در شیراز زندگی می کند و با دستور استاندار فارس، تامین قریب هزار تن روغن هم به صورت جداگانه پیگیری کردم که این روغن ها بین فروشگاه ها توزیع می شود و طی 20 روز آینده روزانه 30 تا 40 تن روغن به فروشگاه ها تزریق خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار