مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس بیان کرد: موضوع تقسیم فارس به دو استان، تاکنون از سوی مقامات دولتی مطرح نشده است.
کد خبر: ۹۱۸۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰ 21 November 2020
به گزارش تابناک فارس: سید احمد احمدی‌زاده، گفت: با کسانی که نسبت به انتشار اینگونه مطالب کذب اقدام می‌کنند برخورد قانونی خواهد شد.
 
وی ادامه داد: در شرایط امروز که کشور درگیر بیماری کرونا است، انتشار چنین مطالب خلاف واقع می‌تواند تبعات اجتماعی، سیاسی و امنیتی به دنبال داشته باشد و آرامش مردم و جامعه را بر هم بزند و بنابراین از شهروندان انتظار داریم به این شایعات توجه نکرده و آنها را بازنشر ندهند.
 
احمدی‌زاده افزود: برخی افراد با اهداف خاص و مغرضانه اینگونه مطالب را مطرح و به آن دامن می‌زنند که قطعا با چنین افرادی برخورد قانونی خواهد شد.
 
گاه به گاه موضوع تقسیم و تفکیک استان فارس در فضای مجازی مطرح می شود و هر بار مسئولان مربوط آن را تکذیب می کنند. این موضوع در استان مطرح نشده است و در دستور کار بررسی نیست.
 
افزایش شمار شهرستان‌های فارس از ۲۹ به ۳۶ شهرستان که در سال گذشته صورت پذیرفت از جمله طرح‌های دولت برای تسهیل در خدمات‌رسانی و تمرکززدایی بوده است که براساس سال‌ها مطالعه و بررسی‌ کارشناسی انجام شد.
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار