نماینده جهرم در جلسه ستاد شهرستانی مقابله با کرونا در جهرم گفت: همه دستگاه‌های اجرایی پای کار باشند و به موقع مصوبات ستاد کرونا را اجرا کنند تا به بحث سلامت مردم لطمه‌ای وارد نشود.
کد خبر: ۹۱۸۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰ 21 November 2020
به گزارش تابناک فارس: محمدرضا رضایی کوچی افزود: اولویت همه دستگاه‌ها باید توجه به سلامت مردم باشد و همه توان خود را در این زمینه به کارگیری کنند.
 
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همراهی و توجیه مردم بسیار مهم است، گفت: اگر همراهی مردم بیشتر از قبل باشد قطعاً در کنترل این بیماری موفقیت بیشتری خواهیم داشت.
 
رضایی کوچی خاطر نشان کرد: خیلی از افراد هزینه‌های زندگی خود را روزانه تأمین می‌کنند و قطعاً کمک‌های خیران و دستگاه‌های حمایتی بسیار در این زمینه مهم است و در طول این دو هفته انجام شود.
 
نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات، بیماران مثبت کرونا را رصد کند و قطعاً کنترل و رصد بیماران مثبت تأثیر مفید و مؤثری در قطع زنجیره بیماری دارد.
 
این نماینده مجلس با اشاره به اینکه کادر درمان، پزشکان و پرستاران ما واقعاً در خط مقدم این بیماری به صورت جهادی در حال تلاش و کوشش هستند که از همه آنان قدردانی می‌کنیم، تاکید داشت: بهترین نوع قدردانی از آنان رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و توجه به توصیه‌ها است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار