فرماندار شیراز از رفع مشکل کمبود روغن در این شهرستان خبر داد و گفت: مردم از امروز دیگر نگران تهیه روغن خوراکی نداشته باشند و روزانه ۳۰ تا ۴۰ تن روغن به فروشگاه‌ها تزریق خواهد شد و در طی ۱۰ روز آینده حدود هزار تن روغن اضاف بر مازاد سهمیه با قیمت مصوب تامین خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۸۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰ 22 November 2020

به گزارش تابناک فارس: امیری با اشاره به اینکه کمبود روغن خوراکی مختص شیراز نیست، گفت: با پیگیری مسئولان استانی و رایزنی‌های انجام شده استاندار فارس با سازمان صمت استان از طریق یکی از مراکز تولید روغن کشور سهمیه مازاد قریب به ۱۰۰۰ تن برای استان مشخص شده است.

 
امیری از رفع مشکل کمبود روغن در این شهرستان خبر داد و گفت: مردم از امروز دیگر نگران تهیه روغن خوراکی نداشته باشند و روزانه ۳۰ تا ۴۰ تن روغن به فروشگاه‌ها تزریق خواهد شد و در طی ۱۰ روزآینده حدود هزار تن روغن اضاف بر مازاد سهمیه با قیمت مصوب تامین خواهد شد.
 
فرماندار شیراز همچنین به موضوع اجرای طرح ساماندهی معتادان متجاهر، کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار و خیابانی در این شهر اشاره و اضافه کرد: برای اجرای این طرح اعتبارات خوبی برای نگهداری آنها به بهزیستی داده می شود و توسط علوم پزشکی شیراز در این هفته تست‌های ۲۰ دقیقه‌ای از آنها برای کرونا گرفته می‌شود.
 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس، ششم آبان ماه در خبری اعلام کرده بود که به زودی کمبود روغن در این استان رفع خواهد شد و سهمیه مناسبی به فارس اختصاص یافته که به زودی در کارخانه‌ها بسته بندی و روانه بازار می‌شود.
 
حمیدرضا ایزدی ۱۹ آبان در خبر دیگری اعلام کرده بود که یکی از علت‌های تداوم کمبود روغن، تخصیص نیمی از سهمیه تعیین شده روغن خوراکی برای فارس بوده است و به زودی و طی چند روز آینده این مشکل مرتفع خواهد شد.
 
اکنون و با گذشته دو هفته، همچنان شاهد تداوم کمبود روغن خوراکی و عرضه این کالا با قیمت‌های چند برابری گذشته در بعضی از واحدهای خرده فروشی و همچنین مشروط شدن فروش روغن به خرید سایر کالاها، هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار