دیدار دو ملوان بندرانزلی و قشقایی شیراز در هفته نخست رقابت‌های لیگ یک آزادگان با برتری قشقایی شیراز به پایان رسید.
کد خبر: ۹۱۸۵۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰ 23 November 2020

تابناک فارس به مقل از فارس: هفته اول از سری رقابت‌های لیگ دسته اول آزادگان  دو تیم ملوان بندرانزلی و قشقایی شیراز در ورزشگاه شهدای نوشهر استان مازندران به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این دیدار قشقایی موفق شد با یک گل بر حریف خود غلبه کند درحالی‌که ملوان شایسته باخت نبود.

در این دیدار که با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، تیم فوتبال بزرگ‌سالان ملوان به دلیل اتفاقات دیدار برابر رایکا بابل به برگزاری دو مسابقه در استان مجاور محکوم‌شده بودند بازی اول لیگ را در ورزشگاه شهدا نوشهر استان مازندران به‌عنوان میزبان آغاز کردند.

مازیار زارع در این دیدار برای ملوانان: مبین عشایر، حافظ یعقوبی، عیسی پرتو، میثم شاه مکوند زاده، هادی حبیبی نژاد، میعاد یزدانی، مهدی هاشمی نژاد، امید سلطانی، مهیار زحمتکش، محمدحسین پور و محمد مهری را روانه میدان کرده بود.

ملوان در شرایط لیگ آزادگان را شروع کرده بود که نسبت به فصل پیش تغییرات زیادی داشته و با توجه به محرومیتی که کمیته انضباطی برای ملوان در نظر گرفته بود با شرایط سختی روبرو بودند.

در این دیدار که سرمربی ملوان مازیار زارع و پژمان نوری از همراهی تیم ملوان محروم بودند از روی سکوها نظاره‌گر بازی ملوان بودند.

مسابقه در ۳۰ دقیقه نخست بازی در میانه‌های میدان در جریان بود و بیشتر شاهد برگزاری یک مسابقه فیزیکی و درگیرانه بودیم که البته بیشتر ملوانان صاحب میدان و توپ بودند.

بازی در ۱۵ دقیقه پایانی نیمه نخست، برخلاف ابتدای نیمه نخست پرتحرک‌تر دنبال شد ولی توپی از روی خط دروازه‌ها عبور نکرد تا دو تیم بدون گل نیمه اول را به رختکن بروند.

در نیمه دوم هم بازی متعادلی را شاهد بودیم و با توجه به باران شب گذشته نوشهر چمن مصنوعی شهدای نوشهر متأثر از این بارندگی بود و سختی بازی را دوچندان نموده بود ولی توپ و میدان در اختیار ملوان بود.

دقیقه ۵۵ مازیار زارع محمدحسین پور را از زمین خارج و مجتبی رمضانی را به زمین فرستاد تا هافبک تیمش را تقویت کند.

دقایق پایانی فشار حملات تیم ملوان بسیار زیاد شد ولی با دفاع فشرده و بسته قشقایی روبرو شدند که برای یک امتیاز راهی میدان شده بودند و حتی چندین بار بازیکنان تیم حریف روی زمین افتادند تا وقت را به نفع خودشان تلف کنند.

دقیقه ۸۴ یک ضربه ایستگاهی برای ملوان به دست آمد که با فاصله اندکی از کنار تیر عمودی دروازه قشقایی به بیرون رفت.

در دقیقه ۸۸ فرشید محمدی به‌جای میعاد یزدانی و محمدرضا محرمی هم در دقایق پایانی به‌جای مهدی هاشمی نژاد روانه میدان شدند.

دقیقه ۹۰ این دیدار بازیکنان قشقایی به یک ضد حمله دست یافتند که توسط مدافعین ملوان دفاع شد و داور بازی خطای واضح بر روی مدافع ملوان را اعلام نکرد تا مهاجم قشقایی علی حسامی مجدد صاحب توپ شود و با مبین عشایر تک‌به‌تک شد تا برخلاف جریان بازی قشقایی به گل برتری دست یابد.

پس از دریافت گل بازیکنان ملوان و تمام اعضای کادر فنی به نحوه داوری اعتراض کردند که با تذکر شدید داور مواجه شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار