مجوز تردد در شهرها از سوی فرمانداری ها صادر می شود.
کد خبر: ۹۱۸۷۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱ 23 November 2020

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:جانشین استاندار فارس در ستاد مبارزه با کرونا استان فارس گفت: طرح محدودیت تردد در سطح ملی متناسب با روند بیماری کرونا تنظیم و به سراسر کشور ابلاغ شده است که از یکم آذر به مدت ۲ هفته به صورت شهر محور در همه شهر‌ها و همزمان در شهرستان شیراز اجرا می‌شود.

قاسم پور تصریح کرد: برای تردد کارکنان و مشاغلی که جزو گروه یک و مشاغل ضروری هستند، لیستی از سوی اداره مربوطه تهیه و به فرمانداری ارسال می‌شود، که پس از تایید فرمانداری به پلیس راهور اعلام می‌شود.

جانشین استاندار فارس در ستاد مبارزه با کرونا استان فارس با بیان اینکه کنترل و پایش در سطح شیراز تصویری است و جریمه توسط دوربین‌ها اعمال می‌شود، افزود: اساس کنترل بر پایش تصویری است و دوربین‌ها، خودرو‌های غیرمجاز را شناسایی و جریمه می‌کنند.


وی با بیان اینکه به صورت حضوری هم ماموران پلیس بر تردد خودرو‌ها نظارت می‌کنند، تصریح کرد: ممنوعیت تردد خودرو‌های درون شهری از ساعت ٢١ تا ٤ بامداد در تمام سطح شهر به استثنای مشاغل ضروری، اجرا شده و درصورت تخلف، جریمه ۲۰۰ هزارتومانی در هر ۲۴ ساعت اعمال می‌شود.

قاسم پور با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح، کاهش تجمع و محدودیت تردد‌ها است، ادامه داد: اجازه ورود پلاک‌های غیربومی به شهر شیراز در تمام ساعات شبانه روز داده نخواهد شد.


جانشین استاندار فارس در ستاد مبارزه با کرونا استان فارس گفت: جریمه‌های اعمال شده توسط دوربین‌ها برای خودرو‌های پلاک غیر بومی شهروندان شیرازی، پس از گذر از این شرایط و محدودیت‌های ۲ هفته‌ای با ارائه مستندات، بررسی و رسیدگی خواهد شد.

طرح جامع اعمال محدودیت‌ها برای کنترل شیوع کرونا با سطح بندی شهر‌ها به مناطق قرمز، نارنجی و زرد از شنبه اول آذر ماه در سراسر کشور اجرا شده است. این طرح قرار است فعلا به مدت دو هفته اجرایی شود و پس از آن با بررسی نتایج کسب شده در صورت نیاز تمدید یا لغو گردد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار