نماینده شیراز با اشاره به آغاز محدودیت‌های دو هفته‌ای در راستای اجرای طرح جامع محدودیت‌های هوشمند، بیان کرد: اگرچه با تعطیلی یکی دو هفته‌ای این بیماری متوقف نمی‌شود اما از سرعت شیوع آن کاسته خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۸۸۷۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱ 24 November 2020
به گزارش تابناک فارس: علیرضا پاکفطرت ادامه داد: از آنجا که کارشناسان معنقدند با روند فعلی و افسارگسیخته تعداد مبتلایان، مهار بیماری سخت است و به دنبال آن ظرفیت تمام بیمارستان‌ها تکمیل خواهد شد، لذا دولت تصمیم به تعطیلی دو هفته‌ای برخی مشاغل پرخطر و غیرضروری گرفت.
 
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس خاطرنشان کرد:‌ پرداخت یک میلیون تومان به اقشار نیازمند پاسخگوی حتی یک خانوار کوچک نیست، خرید مایحتاج یک خانواده کوچک برای دو تا سه هفته بیش از یک میلیوت تومان پول می‌شود. 
 
پاکفطرت اضافه کرد: مجلس ٢٠ روز پیش، بسته‌های معیشتی برای سه دهک پایین جامعه تعریف کرد.بدین صورت که به هر نفر ١٢٠ هزار تومان کالای اساسی رایگان تعلق بگیرد و به سه دهک دوم ٦٠ هزار تومان داده شود که محل تزریق این اعتبار هم مشخص شده است.
 
او با بیان اینکه این بسته‌های حمایتی از سوی مجلس و دولت و...کمک کننده اما جواب نهایی نمی‌دهد، خواستار تدوام کمک خیرین و پویش کمک‌های مومنانه شد.
 
 پاکفطرت اضافه کرد: متاسفانه عده‌ای از شهروندان توجهی به تذکرات و صحبت‌های مسئولان و دولتمردان نمی‌کنند و موجب افزایش تعداد مبتلایان به کووید ۱۹ شده‌اند.
 
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی از مردم خواست طی دو هفته اعمال محدودیت‌ها از تجمع و مسافرت خودداری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار