ارجمند به جان باختگان ناشی از کرونا در جهرم نیز اشاره کرد و اظهار داشت: روز گذشته متاسفانه شاهد فوت ۲ بیمار کرونایی از خفر بودیم که در مجموع تا کنون ۱۲۷ بیمار با ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست داده اند.
کد خبر: ۹۱۸۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳ 24 November 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان:«سید مجید ارجمند»  با اشاره به اینکه شمار مبتلایان به بیماری کرونا در شهرستان جهرم به ۹ هزار و ۷۳۶ نفر رسیده است، گفت: روز گذشته نیز تعداد ۱۸۵ بیمار جدید در شهرستان جهرم شناسایی شدند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به آخرین وضعیت بیماری کرونا در شهرستان جهرم تا روز دوشنبه ۳ آذر گفت: تا روز گذشته تعداد کل بیماران در جهرم هفت هزار و ۸۶۴ نفر و مبتلایان خفر نیز به ۷۹۸ نفر رسیدند.

 

وی آمار بیماران به تفکیک توابع و حومه شهرستان جهرم اشاره کرد و افزود: تا کنون تعداد ۳۸۲ بیمار در بخش «کردیان» و ۱۶۷ بیمار در بخش «سیمکان» شهرستان جهرم شناسایی شده اند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم به بیماران غیر بومی که از دیگر شهرستان های استان فارس به مراکز درمانی جهرم مراجعه کرده نیز اشاره کرد که تعداد آنها به ۵۲۵ نفر رسیده است.

 

وی با اشاره به اینکه افراد مبتلا به کرونا پس از ویزیت توسط پزشکان و تحت نظارت آنها، ادامه درمان خود را در منزل و به صورت قرنطینه خانگی سپری می کنند، بیان کرد: در حال حاضر تعداد ۲ هزار و ۶۰۵ بیمار کرونایی در قرنطینه خانگی طول درمان خود را سپری می کنند.

 

ارجمند همچنین به آمار بیماران بهبود یافته نیز اشاره کرد و اظهار داشت: از حدود پنج هزار بیمار شناسایی شده کرونایی در شهرستان جهرم تعداد هفت هزار و ۱۳۱ نفر به بهودی کامل رسیده اند.

 

وی با اشاره به اینکه تا کنون بیش از ۲۰ هزار نمونه از بیماران مشکوک به کرونا گرفته شده است، تصریح کرد: از این تعداد حدود ۱۰ هزار مورد، مثبت اعلام شده است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم به تعداد بیماران مشکوک و مثبت که اکنون در بخش کرونای بیمارستان پیمانیه شهرستان جهرم بستری هستند اشاره کرد و گفت: این بیماران ۱۷۵ نفر بوده که تحت مراقبت های ویژه درمانی قرار گرفته اند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم ادامه داد: از این تعداد بیمار بستری در بیمارستان پیمانیه، ۱۶۱ بیمار در بخش های عمومی و ۱۴ بیمار در بخش آی سی یو بستری هستند.

 

وی همچنین با اشاره به بیماران ترخیص شده از بیمارستان نیز گفت: روز گذشته تعداد ۳۵ بیمار از بیمارستان ترخیص شده اما ۲۶ بیمار جدید در بخش کرونای این مرکز درمانی پذیرش شدند.

 

ارجمند به جان باختگان ناشی از کرونا در جهرم نیز اشاره کرد و اظهار داشت: روز گذشته متاسفانه شاهد فوت ۲ بیمار کرونایی از خفر بودیم که در مجموع تا کنون ۱۲۷ بیمار با ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست داده اند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه شرایط دشوار اقتصادی را درک می کنیم اما متاسفانه رفتار این ویروس مرگبار به گونه ای است که هیچ راه دیگری جز تعطیلی و خلوت شدن شهر وجود ندارد، گفت: از کسبه می خواهیم با وجود تمام مشکلات و سختی هایی که وجود دارد، همت کنند و با عزم و اراده ای قوی، از سلامت خود و بقیه شهروندان در برابر این بیماری خطرناک دفاع کنند.

برچسب ها: کرونا ، جهرم ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار