معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: تعداد فوتی‌های بیماران کرونایی در شهرستان فسا به ۱۱۱ تن رسید.
کد خبر: ۹۱۸۹۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۲ 24 November 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:جلال کریمی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: با فوت ۵ بیمار فسایی در روز گذشته علیرغم تلاش شبانه روزی کادر درمانی بخش ویژه کرونای بیمارستان و فوت ۱ بیمار با پرونده پزشک خانواده فسا در یکی از بیمارستان‌های شیراز، تعداد درگذشتگان بر اثر کرونا در شهرستان فسا به ۱۱۱ نفر افزایش یافت.

او افزود: تعداد موارد مثبت مبتلا به کرونا در شهرستان فسا تا امروز سوم آذرماه ۸۸۸۴ نفر و آمار بهبودیافتگان این بیماری که از بیمارستان‌ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند را نیز ۵۱۶۵ نفر اعلام کرد.

کریمی ادامه داد: مردم هر گونه علائم شدید بیماری، تب و تنگی نفس و ... را جدی بگیرند و به پزشک خانواده خود یا کلینیک کرونا مستقر در سالن ورزشی کوثر (بلوار مهمانسرا) مراجعه کنند. اجازه ندهید که گسترش و پیشرفت بیماری، مانع هرگونه کمک پزشکی و درمانی شود.

او بیان کرد: هم اکنون تعداد ۳۶۰۸ بیمار مثبت کرونا در قرنطینه خانگی و یا بستری هستند و از مبتلایان در قرنطینه خانگی درخواست می‌کنیم با احترام به سایر همشهریان و پذیرش مسئولیت اجتماعی جهت قطع زنجیره انتقال ویروس تا ۱۴ روز خود را در منزل قرنطینه کامل کنند و به هیچ عنوان در سطح شهر تردد نکنند.

کریمی از همراهی و قانونمندی تمامی کسبه شهرستان در راستای کاهش شیوع ویروس کرونا و نجات جان همشهریان و درک وضعیت اضطراری و بحرانی شهرستان قدردانی کرد.

برچسب ها: کرونا ، فسا ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار