مسئول بازرسی و نظارت اتاق اصناف مرکز فارس از اعمال جرایم تعزیراتی برای 69 واحد متخلف در شیراز در رابطه با اجرای محدودیتهای هوشمند، خبر داد.
کد خبر: ۹۱۹۱۷۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲ 25 November 2020

تابناک فارس به نقل از ایسنا:سید محمدعلی چملک سعیدی اعلام کرد که در سه روز گذشته و در پی تشدید نظارت‌ها در راستای اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها، ۴۳۶ نفر بازرس به این امر پرداخته که ۶۹ مورد تخلف عدم رعایت پروتکل‌ها ثبت و منجر به جریمه تعزیراتی شد و ۲۶ مورد فعالیت اصناف غیرضروری نیز گزارش و پلمب شدند.

سعیدی در راستای اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونایی، ١٢ تیم بازرسی در نوبت صبح و ١٢ تیم دیگر در نوبت عصر به نمایندگی اتاق اصناف، فرمانداری و دانشگاه علوم پزشکی به بازرسی از اصناف و چگونگی تعطیلی و یا نحوه اجرای پروتکل‌های بهداشتی می‌پردازند.

او ادامه داد: فعالیت‌های غیر مجازی صنوف گروه دو به صورت پنهانی یک اتفاق نامیمون است که ردیابی آنها برای تیم بازرسی سخت است و نیاز به گزارش مردمی و نهایتا برخورد قضایی دارد.

مسئول بازرسی و نظارت اتاق اصناف مرکز فارس خاطرنشان کرد: عمده تخلفاتی که منجر به جریمه تعزیراتی و پلمب واحدهای صنفی شده، مربوط به صنوف گروه دو و پوشاک، کفش و قنادی‌ها بوده و همچنین دو مورد هم مربوط به نانوایی بوده که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکرده بودند.

برچسب ها: جریمه ، کرونا ، محدودیت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار